Skip to main content

kan kpn dat niet standaard doen voor alle klanten? Ik wil ze namelijk ook nog hebben..


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

beste admin: misschien beetje groen maar ik hoef geen topic.. wel graag een stapel facturen over de mail:wink:


Hallo @wateenwatje , facturen tot 1 jaar terug (12 maanden) kun je terug vinden in MijnKPN en daar downloaden en opslaan.

Het is trouwens verstandig bij iedere aankondiging van een nieuwe factuur deze meteen te downloaden en op je eigen systeem op te slaan en eventueel uit te printen, dan ben je nooit afhankelijk van het geen er in ‘the cloud’ staat.

KPN valt natuurlijk niets te verwijten als jij je facturen niet bijtijds binnenhaalt.

 


Hallo Jan,  “KPN valt natuurlijk niets te verwijten als jij je facturen niet bijtijds binnenhaalt.”

Daar heb je natuurlijk gelijk in. Dat is dus ook niet mijn probleem. Het zit hem in jou opmerking dat ik ze kan downloaden.. niet dus. Er staan drie (3) facturen in het systeem, die zijn allemaal van na de overname. Oudere facturen zie ik niet. Ik denk dat, gezien het feit dat de facturen niet meer op papier geleverd worden ik wel mag verwachten van mijn leverancier dat ik ze in elk geval voor een jaar terug mag kunnen vinden op de website. Ik heb er geloof ik nog vijf nodig. Maar als jullie ze mij van heel 2020  kunnen mailen zou ik gewoon heel blij zijn..


Hallo @wateenwatje als het goed is staan na de migratie naar KPN de facturen in MijnKPN.

Op de Home-pagina van MijnKPN staan alleen de laatste vier facturen. Maar je kan de facturen van een heel jaar bekijken. Daarvoor moet je ‘afdalen’ in het menu naar het product.

Dat gaat via Producten → Thuis → Bekijk alle facturen


hoewel ik misschien stekelig overkwam bij mijn vraag is het nu ook tijd om aan te geven dat dit exact het antwoord was waarnaar ik zocht.

Hartelijk dank, Jan + Ruud en evt andere betrokkenen.

vriendelijke groet van een watje ..