Skip to main content

Ik heb inmiddels al 2 weken geen internet, noodpakket gehad om die reden. Ben nu al 5 dagen (sinds afgelopen maandag) aan het bellen met KPN om op te waarderen telefonisch. Elke keer wordt er aangegeven dat het is opgewaardeerrd maar heleaas komt dit toch niet door. Nu lees ik via de forum verschillende redenen die ze blijkbaar telefonisch niet weten maar kpn mederwerkers achter de forum wel op een of andere manier. Tijdes het opwaarderen worden de miniten ipv de MB’s opgewaardeerd, sim kaart die mogelijk maar eenmalig gebruikt kan worden etc etc…

Wie o wie kan me helpen daar ik al weken zonder internet zit nu en met kinderen zit die geen huiswerk kunnen maken online en een werkgever zit die verwacht dat ik me werk doe vanuit huis.

 

Lijkt allemaal via telefonisch niet serieus genomen te worden. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Y.A., wat enorm balen zeg dat het opwaarderen niet goed lijkt te gaan 🙁

Ik hoor wel vaker dat alleen de minuten op worden gewaardeerd en de data niet. Als dat gebeurt, volgt mijn collega wél het juiste proces, maar gaat er in de systemen iets niet helemaal goed. Dit is niet iets dat heel erg vaak voorkomt, dus ik kan me voorstellen dat niet al mijn collega's hiervan op de hoogte zijn.

Zou je het mobiele nummer en/of het betreffende simkaartnummer in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik kijken of het mij lukt om je wel weer data te geven!

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien en hoop dat dat inhoudt dat het uiteindelijk toch gelukt is met het opwaarderen!


Excuus voor me late reactie. De opwaardering nog is inmiddels gelukt na heel veel telefoontjes. Hoop dat kpn hier intern iets mee doet. Want het is heel frustrerend als je geen internet hebt en afhankelijk bent van een noodpakket die ook niet normaal werkt. 
 

iig hartstikke bedankt voor de hulp via dit platform. Lijkt als of de kpn mensen via dit platform veel meer kennis hebben dan de klantenservice. 
 

gr


Heel fijn dat het uiteindelijk toch is gelukt 😃

Bedankt dat je het nog even laat weten 🙂