Skip to main content

Er lijkt iets niet helemaal goed te gaan met het opwaarderen van mijn direct online noodpakket. Gister gebeld om op te waarderen, na 24 uur was er echter niks bijgeschreven. Vanochtend gebeld met de klantenservice en hij zou het in gang gaan zetten. Hij vermelde daarbij echter wel dat ik binnen een paar uur een sms zou krijgen en die heb ik ook niet gehad. Om 18:00 nogmaals gebeld met klantenservice en zij zou het ook weer in gang zetten, maar daar ook een geen sms bevestiging van ontvangen.

De eerste keer dat het opgewaardeerd werd, twee weken geleden, zei de klantenservice dat het op een snellere manier kon als ik mijn simkaartnummer doorgaf. Die kon ik er toen echter niet bij pakken. Maar zou dit nu wel kunnen doen. 
 

Morgen moet ik vanuit thuis werken, dus het zou heel fijn zijn als het dan bijgeschreven staat. Kan ik er vanuit gaan dat dat goedkomt? 

Hoi @Svennn98, welkom op ons forum!
Het kan hier altijd even duren voor je reactie hebt, dit forum is ook bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.

Inmiddels zijn we al weer even verder, werkt alles nu? Heb je nog contact gehad met mijn telefonische collega's?
Het bandje hoort je contacttelefoonnummer te herkennen als je daarmee belt en automatisch de bundel op te waarderen.