Skip to main content

Ik heb een aantal vragen:

Ten eerste: Ik wil mijn Direct Online pakket opwaarderen, maar via de automatische telefoonrobot krijg ik geen resultaat. Ik heb tevens al enkele keren met een medewerker gesproken en meermaals is gezegd dat het wordt geregeld maar heb weer eens het hele weekend zonder internet gezeten. In eerdere instanties was dit via de chat heel snel geregeld maar sinds een aantal weken krijg ik geen contact meer via de chat. Ik probeerde vandaag weer te bellen, maar nadat de stem zegt dat ik wordt doorverbonden met een medewerker wordt de verbinding verbroken (al meerdere malen geprobeerd)

Ten tweede: De reden dat ik een direct online pakket heb is omdat de galsvezelaansluiting op zich laat wachten. Eind november heb ik bij jullie internet en tv besteld. Hier is in eerste instantie iets mis gegaan aan jullie kant, maar een week later was dat probleem verholpen. Vervolgens heb ik vrij snel de modem etc ontvangen. Daarna niks meer gehoord. Na telefonisch contact begrepen dat de glasvezelaansluiting nog het gebouw (flatgebouw, 4e verdieping) ingetrokken moest worden. In de maanden daarna meerdere malen gebeld met jullie over een gebrek aan vorderingen of informatie. Ik ben ook regelmatig doorverwezen naar KPN Netwerk, die mij dan weer doorverbonden met de onderaannemer, maar niemand die vertellen kon hoe en wat en wanneer ik eindelijk internet zou krijgen. Uiteindelijk is er een monteur ingepland, maar na met hem telefonisch contact te hebben gehad bleek dat de glasvezelaansluiting via de meterkast van mijn onderburen doorgetrokken zou moeten worden, dus dat dat allemaal eerst ingepland moest worden. Hierna ben ik nog 1 keer gebeld door KPN maar deze oproep heb ik gemist en ik kreeg een bericht dat ik KPN terug moest bellen. Maar niemand kon mij aan de telefoon vertellen waarom ik was gebeld. Hierna heb ik niks meer vernomen over mijn glasvezelaansluiting.  Inmiddels is het vijf maanden na het bestellen van de glasvezelaansluiting en heb ik nog steeds geen internet. Wel de eerder genoemde direct online bundel, maar daarmee heb ik ook al meermaals weekenden zonder internet gezeten, en daarnaast is dat natuurlijk ook geen echte oplossing.

 

Ik hoop snel van jullie te horen dat mijn Direct Online bundel daadwerkelijk wordt opgewaardeerd. Daarnaast wil ik ook graag zo snel mogelijk duidelijke en heldere informatie over de status van mijn bestelling van glasvezelinternet. Ik wil weten hoe het er nu voor staat, en wanneer de aansluiting eindelijk gelegd wordt. Na maanden van bellen en chatcontact ben ik er inmiddels wel behoorlijk klaar mee.

 

Bij voorbaat dank

Hoi @LHendriks, welkom op ons forum! Wat een gedoe zeg! 5 maanden is ook wel erg lang inderdaad! Al helemaal zonder betrouwbare verbinding.

De aanleg van glasvezel kan ik helaas niet zoveel over zeggen. Dat loopt echt via KPNNetwerk. Zodra zij klaar zijn kunnen wij leveren maar daarvoor kunnen wij daar niet zo veel over zeggen.

Wat betreft het online pakket kijk ik graag even mee! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Is gebeurd


Bedankt voor je gegevens @LHendriks.

Ik heb mijn collega's die over de noodpakketten gemaild met de vraag waarom het de computer niet lukt je noodpakket op te waarderen als je belt.
Helaas is er geen optie om je onbeperkte data of iets in die richting te geven.
Steeds opwaarderen is echt de enige optie om data op de simkaart te krijgen maar het moet natuurlijk wel gewoon werken.

Wat betreft de glasvezelaansluiting zul je echt bij de netwerkbeheerder KPNNetwerk of hun onderaannemer moeten zijn. Het enige wat ik daarover kan zien is dat we op hen wachten.


Goedemiddag @LHendriks, ik heb inmiddels reactie van mijn collega’s van de noodpakketten. Omdat je huidige noodpakket niet goed geregistreerd stond hebben ze een nieuwe opgestuurd. Deze nieuwe zou je gewoon via het bandje op 0800-0402 moeten kunnen opwaarderen!

Ik zie dat ie donderdag al verzonden was en naar de Jumbo bij jou in de buurt gestuurd is. Als het goed is heb je daarover ook al wel bericht gehad. Is het nog gelukt hem op te halen?