Skip to main content

Vanochtend gebeld voor het opwaarderen van mijn noodpakket gezegd dat het binnen een uur geregeld zou zijn maar 3 uur later nog steeds geen internet

Hi @D94! In de regel lukt het ons binnen een uur de extra bundel bij te schrijven. Maar de regel is dat we dit altijd binnen een werkdag doen. Dit is waarschijnlijk waarom de medewerker heeft aangegeven dat het binnen een uur geregeld zou zijn. In de meeste gevallen is dit ook zo maar die garantie mag niet gegeven worden. 

Ik verwacht dus wel dat je in ieder geval vandaag nog de bundel op je noodpakket hebt staan. Ik heb voor de zekerheid nog gekeken via de gegevens in je profiel. De aanvraag is verder goed gedaan. Je krijgt van ons een SMS als de bundel is bijgeschreven. 


Ik heb vrijdag en vandaag geprobeerd me nood pakket op te waarderen. Maar het lukt weer niet 


@D94 ik heb een aanvraag voor je gedaan. Die moet snel in behandeling worden genomen. 

Ik heb daarbij ook gevraagd of ze het zo in kunnen stellen dat je de volgende keer de aanvraag gewoon weer zelf kan doen. 

Als laatste heb ik ook even een extra notitie in het lopende proces gedaan. Om te laten kijken hoe het leveringsproces op dit moment loopt en of daarin alles goed gaat.Â