Skip to main content

Goedemiddag, 

wij zijn 1,5 maand geleden verhuisd en hebben door een kapotte kabel in de grond nog geen vast thuis internet maar een noodpakket. Een soort USB stick in onze WiFi router. Tot op heden worden wij elke 2 weken gebeld dat er een monteur ingepland staat om deze kabel te maken, wat vervelend is maar niet onze grootste zorg is; wel is dat onze internet GB om de zoveel weken op zijn en het ons meerdere belletjes en vaak minuten lang aan de telefoon hangen om het opgewaardeerd te krijgen. De medewerkers zeggen allemaal iets anders en beloven steeds met 24u is het bijgeschreven. Tot op heden zit ik nu al 4 dagen zonder internet (vanaf zaterdag, in het weekend kun je enkel opwaarderen via een automatisch bandje wat niet gewerkt heeft blijkt), zojuist gebeld met een medewerkster Michelle en heeft zij 100 GB op het telefoon abonnement van mijn man gezet, omdat het abonnement op zijn naam staat; alleen ben ik thuis aan het werk en heb hier natuurlijk helemaal niks aan. Er is wederom beloofd dat er óók GB op de router gezet wordt maar het bekende verhaal van 24 uur is weer van kracht, ik gaf aan dat ik nu echt te vaak heb opgehangen met deze boodschap en het er nog steeds niet bij staat. Hoe gaan we dit oplossen KPN? Kan ik morgen weer gaan bellen dat het er nog niet op staat? Kom op, dit moet toch anders kunnen, dossier vorming niet op orde, onvriendelijk te woord gestaan, geen beloftes nakomen. Wij betalen hier ook gewoon voor en hebben er niet voor gekozen dat KPN ons al 1,5 maand zo laat zitten. Ik hoor graag. Met vriendelijke groet, Liset 

Ai @L wagemaker, wat een rotsituatie is dit zeg 🙁

Het automatisch opwaarderen van de bundel én het opwaarderen via een medewerker, dat zou in 1 keer goed moeten gaan natuurlijk.

Ik kijk graag even wat ik hierin voor jullie kan betekenen. Zou je daarvoor  je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het telefoonnummer noteren dat jullie hebben gebruikt om de klantenservice mee te bellen. Daarmee kan ik laten onderzoeken waarom het telkens mis gaat met het opwaarderen. En zou je ook het mobiele nummer van het noodpakket willen noteren? Dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

 


Hi, bedankt voor je reactie, ik heb geen mobiel abonnement van KPN enkel mijn man, echter heb ik er niets aan dat de GB van het noodpakket internet thuis op zijn mobiel abonnement worden gezet. Wij hebben een USB stick in het modem zonder mobiel nummer. Heb zojuist wel onze gegevens en telefoon nummers in profiel gezet, we hebben met beide nummers meermaals contact gehad in de afgelopen maanden. 


Er zal wel een simkaartje gemoeid zijn met jullie noodpakket, anders zouden jullie geen internet Gb's ontvangen. Die worden toegekend aan een mobiel nummer 🙂 Zou je eens kunnen kijken of je dat simkaartje ergens kunt vinden?


We hebben geen simkaart maar een ‘dongel’ ik heb wel een serie nummer/simkaart van de dongel; 9831081121032346227


@L wagemaker Bedankt voor het plaatsen van de foto. Ik heb de reactie wel even verwijdert, zodat deze alleen nog voor ons zichtbaar is. Dit in verband met de privacy. 

Ik heb in dit geval nieuwe data op de dongel gezet, werkt deze nu ook weer? 


Nee ik heb nog steeds geen internet :-)


@L wagemaker Ondertussen zie ik wel verbruik op het 097 nummer op de foto. 

Klopt het dat de data ondertussen werkt?