Skip to main content

Sinds 26 juni van dit jaar een kapotte KPN-koperlijn, na 14 weken nog niet gerepareerd! Wel een noodpakket ontvangen Direct Online Pakket. Opwaarderen data-sim is een paar keer goed gegaan, maar dit lukt nu niet meer. Inmiddels al diverse afdelingen en medewerkers KPN gesproken, maar niemand weet kennelijk hoe dit op te lossen. Wordt van het bekende kastje naar de muur gestuurd. Als sinds afgelopen vrijdag vele uren energie er in gestoken om te proberen weer WiFi te krijgen. Nu dus al 14 weken een defecte vaste koperlijn en ook geen ondersteuning meer met noodpakket.

Als een medewerker KPN op dit forum meeleest dan het vriendelijke verzoek te proberen om onze data-sim op te waarderen; **********************

Ik heb ook eventueel een KPN-ticketnummer beschikbaar, waar de storing op is geregistreerd.

 

Admin: privégegevens verborgen

 

Beste @ValoLXIV, welkom! Dit is rot! Als jij met het bij ons bekende telefoonnummer naar 0800-0402 belt en inspreekt dat het noodpakket opgewaardeerd moet worden, dan gebeurt dit niet automatisch? Ik kan handmatig een verzoek indienen, maar dat wordt dan binnen één werkdag opgepakt. Wil je daarvoor je postcode + huisnummer en evt. klantnummer in je profiel zetten? Daarnaast zal ik kijken naar de laatste update van het ticket, dat waarschijnlijk loopt.