Skip to main content

Omdat ik in een buitengebied woon mag ik gebruikmaken van het noodpakket. In het begin werkte dat prima en hoefde ik alleen maar te bellen kreeg een sms’je en werd het opgewaardeerd. Echter sinds je en medewerker moet spreken gaat het constant fout, omdat deze 90% onwetend zijn en niet de juiste stappen nemen qua opwaarderen. En wordt het op mijn telefoon gezet ipv op de simkaart van het noodpakket, die in het HUAWEI kastje zit. Ik ben nu al vanaf zaterdag jl al aan het bellen echt uren aan de tel . Ik begin er nu echt genoeg van te krijgen! Het zou echt fijn zijn als dit nu eens zou worden opgelost. Het is nl super irritant om constant zonder internet te zitten!

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic

Hmm, 31,21 is netjes en zou genoeg moeten zijn voor een stream, dus ik vraag me af waarom het allemaal zo hapert. 😕 Ik heb wat stappen doorlopen in mijn systeem en moest hierbij ook je modem (V10A) resetten. Ik hoop dat dit niet ongelegen kwam! Wil je laten weten of dit geholpen heeft? Ik ben ook benieuwd of je de verbinding bekabeld hebt kunnen testen met een laptop of PC. Hoe ging het toen? 


Bekabeld dezelfde storingen. Ook het streamen gaat hetzelfde als voorheen dus steeds stil staan. Super irritant. Dus weer fijn overgeschakeld op het noodpakket geen probleem dan. 


Begin echt genoeg te krijgen van KPN nu vliegt steeds de tv eruit en gaan de lampjes blauw branden en moet steeds resetten. Dus het programma waar je naar kijkt mis je.


Helder, bedankt voor het testen! Ik heb een ticket voor onze technische dienst aangemaakt, want het is bepaald niet handig dat Sneller Internet Buitengebied zo instabiel werkt. Dat moet gewoon opgelost, dus ze nemen binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op. Je hebt ook een SMS en e-mail ter bevestiging van het ticket gekregen. Laat je me weten hoe het verder verloopt? Voor nu alvast een fijn weekend gewenst! 


Begin echt genoeg te krijgen van KPN nu vliegt steeds de tv eruit en gaan de lampjes blauw branden en moet steeds resetten. Dus het programma waar je naar kijkt mis je.

Dat was ik! Sorry daarvoor. Hopelijk kunt je het programma waar je naar keek via terugkijken nog helemaal zien. 


Goedemiddag. 
Afgelopen vrijdag het nieuwe modem geïnstalleerd, maar helaas geen verbetering. Nu zag ik dat er nieuwe WiFi kastjes zijn, maar alleen gratis voor nieuwe klanten. Zou ik deze niet eens mogen proberen? 

 


Fijn dat het modem omgeruild is, maar jammer dat het niet voor de oplossing heeft gezorgd. Ik weet niet of de versterkers voor de oplossing gaan zorgen, gezien mijn collega ook ziet dat de hele verbinding problemen lijkt te geven en je zelf ook merkt dat de apparaten helemaal wegvallen, ook in de buurt van je modem. Ik heb een update aan het ticket gegeven en daarin doorgegeven dat het nieuwe modem dit niet heeft opgelost. Als het goed is wordt er binnen 3 werkdagen weer contact met je opgenomen hierover, laat je weten hoe het verloopt? Hopelijk is de oplossing er nu snel, en bedankt voor het terugkoppelen! 


Zo jammer geen enkele reactie meer gehad. Dus probleem niet opgelost. Dus weer het noodpakket ingebruik.


Dat is niet netjes, en fijn dat je aan de bel trekt. Ik zie dat het ticket gesloten is, ondanks de update die ik er op 23 november nog onder heb gezet. Ik heb een nieuw ticket aangemaakt, en daarbij ook verwezen naar het ticket dat eerder open stond. Ze zouden het dus weer verder op moeten pakken waar ze gebleven waren, en ik hoop dat er dan snel een oplossing in zicht is.