Skip to main content

Opwaarderen van het direct online pakket werkt niet meer.

Bericht gehad dat er snachts een update zou zijn van het kastje ofzo, maar dat je wel nog tegoed erop had moeten staan.

Eind gistermiddag was de data dus wel op, gebeld om op te waarderen maar dat is niet gebeurd…

En nu sochtends werkt het pakket nog steeds niet.

Beste Bram,

Ik heb nog steeds geen mogelijkheid om gebruik te maken van de mobiele wifi. Berichten komen wel binnen via sms, maar verder geen verbinding. Mogelijk ligt de oorzaak bij de SIM-kaart? De melding bij openstellen van wifi is: verbonden zonder internet (op de telefoon en laptop en tablet).

Graag een oplossing hiervoor wan dit duurt al dagen..

Hoe is dit uiteindelijk opgelost? Heb hier momenteel ook last van..


*Admin: bericht verplaatst naar eigen topic


Goedemiddag @Harriet Noteboom!

Vervelend dat het opwaarderen van het noodpakket niet lukt.

Op het moment dat er een opwaardering wordt aangevraagd, wordt deze op werkdagen binnen 24 uur verwerkt. Wat je het beste kunt doen, is nogmaals contact opnemen met onze klantenservice en checken of er een opwaardering voor je aangevraagd is. Mocht dit om wat voor reden nog niet gedaan zijn, dan kan dat alsnog geregeld worden.

Onze klantenservice is te bereiken op het nummer 0800 0402. Van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.

Via het Forum kunnen wij dit ook controleren, houdt wel rekening met een langere reactietijd.
Je klantgegevens kun je invullen in jouw Forum profiel: graag jouw klantnummer en postcode en huisnummer + een seintje hier als je dat gedaan hebt.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!