Skip to main content

Lieve support medewerker(s),

 

Ik heb 0800 0201557 met m’n 7 cijferige code (van 6 maanden geleden) proberen te gebruiken, maar die herkent ‘m niet meer. 

 

Ik zou graag m’n noodpakket prepaid data bundel met 500GB willen verhogen, de vorige keer was het met 300GB verhoogd en dat is nu bijna op.

 

 

Hoi @internetwerkttochaltijd, welkom bij ons op het forum. Dat nummer is, met een persoonlijke pincode, alleen te gebruiken als er een lopende storingsmelding is voor jouw aansluiting. Dat is blijkbaar niet meer het geval. Als je het noodpakket hebt gekregen via ons en nog van toepassing is, kan je bellen naar 0800-0402. Als je daarbij aangeeft dat het gaat om het noodpakket opwaarderen wordt dat automatisch gedaan. 

Lukt het als je dat doet?


Eerste keer bellen: wordt verwerkt binnen 1 uur.

Tweede keer, na 2 uur, gebeld: Ik dien 1 werkdag te wachten

 

Ik ga wachten en kijken wat er gebeurd.


sms met ‘50GB erbij’ ontvangen.

 

Dit kan betekenen dat m’n verzoek is verwerkt. Dit kan ook betekenen dat er echter maar 50GB erbij is gekomen of zelfs dat het is verlaagd naar 50GB. Of…

 

Ook geen email of belletje na, dus ik weet nu echt niet wat ik moet doen. 

 

Graag advies

 

 


Die melding betekent dat er 50GB bij is geschreven. Dat is de normale hoeveelheid via die weg, dat is dus goed gegaan 🙂


Hoe kom ik aan meer GB dan de 50 die mogelijk nu dan dus is toegevoegd? Storingsmelding maken om vervolgens direct met iemand in contact te komen dan maar?


De opwaardering gaat inderdaad met 50 GB per keer, dat kan niet verhoogd worden. Een storingsmelding aanmaken daarvoor is niet mogelijk. Die kunnen alleen worden aangemaakt voor een andere storing waarbij een noodpakket kan worden aangeboren als tijdelijke oplossing. Voor het noodpakket zelf kan dat niet.


Helder, ticket kan gesloten worden.