Skip to main content

Al meerdere malen gebeld om op te waarderen, zowel automatisch als bij een medewerker. Nu al 2 dagen zonder internet.. 

Hoi @Peter Rietveld

Dat is niet zo fijn. Als je belt zou er automatisch tegoed bij moeten komen. Dat gaat niet goed begrijp ik. Ik heb nu ook weer een aanvraag gedaan voor data. Hoor graag als het toegevoegd is. 

 


Hoi Bart, weet jij de status? Hier nog geen verandering..!


een opwaarding van het noodpakket kan tot 24 uur duren 


Hoi @Peter Rietveld. Wat @robinjoo1 schrijft klopt. Een bundel wordt op de eerstvolgende werkdag toegevoegd


Hi Vikash,

 

Nog steeds geen verandering. Lijkt mij dat er iets aan jullie kant niet helemaal goed gaat. De eerste keer opwaarderen lukte wel. Is het mogelijk om een nieuwe sim kaart op te sturen? Zitten nog steeds zonder internet.

Is het trouwens gebruikelijk dat jullie klanten 5 maanden (!) met een noodpakket laten zitten? KPN netwerk komt pas in december aansluiten...


Dat is wel balen zeg. Ik ben er weer achteraan gegaan. Ik heb mijn collega's die hier alles van weten een seintje gegeven. 

En nee, is het niet gebruikelijk. Maar ik lees dat er vertraging zit op de aansluiting. Daar is het wachten op. Een alternatief heb ik helaas ook niet. :(


Hi Bart,

 

Ondertussen doet het internet het wel. Jammer dat er geen alternatief is…. niet heel netjes.


Fijn dat het internet nu werkt. Want je gebruikt als het alternatief omdat er blijkbaar geen andere werkende lijn aanwezig is. :(