Skip to main content

We hebben eind december onze verhuizing doorgegeven. Helaas is het KPN niet gelukt ons tijdig te voorzien van internet. Uiteindelijk na meerdere keren gebeld te hebben en met verschillende mensen gesproken te hebben, is er uiteindelijk een noodpakket onze kant op gekomen. De simkaart van het noodpakket zou automatisch worden opgehoogd. Dat is niet gebeurd en daarom wederom contact opgenomen met 0800-0402. Er zou direct worden opgewaardeerd en ik zou binnen een uur een sms ter bevestiging ontvangen. Deze is nooit gekomen en ook geen internet. Wederom gebeld en nu werd de verbinding verbroken. Met een ander nummer gebeld en toen kwam ik er wel doorheen ..Uiteindelijk na enige tijd wachten kreeg ik een medewerker aan de lijn. Hij heeft wederom een verzoek ingediend voor de opwaardering. Hij gaf ook aan dat dit een uur kon duren. Helaas....Na wat uitzoekwerk afviseren jullie 24 uur te wachten. Na 24 uur wederom helaas.....Dit valt me zo tegen. Jarenlang trouwe klant en nooit service nodig gehad, maar nu het wel nodig is blijft KPN helaas in gebreke.....Heel frustrerend en erg jammer

Flink balen zo @Noodpakket werkt niet, je hebt niet zo veel aan een noodpakket als er geen data meer op de simkaart staat 😑

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag naast je persoons- en adresgegevens ook het simkaartnummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Dan ga ik heel erg mijn best voor jullie doen, om hem alsnog opgewaardeerd te krijgen!


Beste Maja, ik heb het simkaartnummer in mijn profiel gezet. Bedankt voor de moeite.


Kun je mijn forum accountnaam voor me aanpassen. Blijkbaar heb ik iets niet goed gedasn, want .... Nou ja, de accountnaam zegt genoeg denk ik. Maak er maar Monique R van


Kun je mijn forum accountnaam voor me aanpassen. Blijkbaar heb ik iets niet goed gedasn, want .... Nou ja, de accountnaam zegt genoeg denk ik. Maak er maar Monique R van

✅ Welkom op het forum @Monique R 😉

Beste Maja, ik heb het simkaartnummer in mijn profiel gezet. Bedankt voor de moeite.

✅ Je hebt weer data!

 


Geweldig! Het werkt inderdaad weer. Super bedankt voor de hulp 👍


Heel graag gedaan!