Skip to main content

Enige tijd geleden heb ik naast mijn bestaande abonnement een nieuw abonnement genomen omdat ik  in mijn nieuwbouwwoning tijdens het klussen en verhuizen telefoon en internet wilde hebben.

Door een medewerker van KPN was mij verzekerd dat ik mijn oude abonnement kon opzeggen met een opzegtermijn van 1 dag, omdat ik nog bestaande klant zou blijven. Hij zou dit vastleggen in mijn dossier.

Op 17 april 2020 heb ik het oude abonnement opgezegd en nu krijg ik een rekening tot en met 18 mei. Telefonisch contact met de klantenservice zojuist leerde mij dat hiervan niets is vastgelegd en dat ik gewoon tot 18 mei moet betalen. Ik baal hier van, dit is niet de afspraak!

De medewerkster van de klantenservice kon helaas niets voor mij betekenen, zei zij en ik moest maar een contactformulier invullen.

Ik weet niet of zij dit bedoelde, maar ik kan geen enkel ander formulier vinden. Ik vind het een bijzonder slechte zaak dat deze afspraken niet goed worden vastgelegd en dat hier later gewoon overheen gewalst wordt.

Hoi @Desireevanegmond ,

Wat een vervelend verhaal! 

 

De medewerkster van de klantenservice kon helaas niets voor mij betekenen, zei zij en ik moest maar een contactformulier invullen.

Ik weet niet of zij dit bedoelde, maar ik kan geen enkel ander formulier vinden. 

 

Die medewerkster bedoelde het formulier voor het indienen van een klacht. Dat formulier kun je hier terugvinden: 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

 

 


Hallo @Desireevanegmond, welkom hier bij onze KPN Community. Ik kan me de verontwaardiging voorstellen als je ineens een factuur van één volle maand voor je neus geschoven krijgt terwijl je van de veronderstelling bent slechts 1 dag te hoeven betalen. 

Je kunt hier inderdaad een klacht voor indienen zoals Noordzee al aangeeft. Is het gelukt om een klacht in te dien en heeft één van mijn collega's al contact met je opgenomen? Laat het maar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen Desiree! 


Dank voor je reactie, ik hen inmiddels een klacht ingediend en een reactie gekregen dat er binnen 10 werkdagen gereageerd gaat worden


Reageer