Skip to main content

Beste lezer,

 

Ik heb een abonnement die per 30 september opgezegd moet worden ivm overname van het bedrijf. Ik heb hiervoor contact gehad en uw collega heeft mij verteld dat dit opgelost zou worden. Onlangs constateer ik dat het abonnement loopt en heb ik vandaag contact opgenomen, uw collega vertelt mij dat het abonnement niet opgezegd kan worden en dat het moet lopen tot eindtijd. Ik ben enorm gefrustreerd en ik kan met mijn gezond verstand niet begrijpen dat een abonnement voortgezet wordt terwijl de afnemer niet meer op dat adres is. Zoals bij een energieleverancier, water etc kan men het abonnement opgezegd worden. 

 

 

Hallo @Durnel, welkom op het forum!

Wat een lastige situatie. :disappointed_relieved:  In principe is het wel zo dat wanneer je bij ons een abonnement aanvraagt, je een contract van een jaar aangaat. Wil je binnen dat jaarcontract opzeggen? Dan kan dat wel, alleen is het wel zo dat je de abonnementskosten van de overige maanden af moet betalen. Het abonnement hoeft dus niet per se door te lopen tot eindtijd terwijl jij niet meer op dat adres bent, maar het contract moet wel worden nagekomen. 

Helaas kan ik geen opzeggingen regelen, daar kunnen alleen mijn collega's van de Opzegdesk je bij helpen. Aangezien ik wat later reageer hoop ik dat het inmiddels al geregeld is, anders raad ik je aan om toch nog eens contact op te nemen.


ik wil opzeggen  niet te vrede met de kpn


@husker

Kunnen de medewerkers of klanten nog iets voor u doen, of is het besluit al genomen? Zo ja, dan kunt u hier opzeggen.

kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm


Reageer