Skip to main content

Hallo,

Ik ben onlangs klant geworden bij KPN omdat ik hele nare ervaringen heb met Caiway.

Caiway abbonnement opzeggen is bijna onmogelijk, urenlange wachtrij op de tel, dan word je weggedrukt. Ze kunnen je niet verifiëren als klant, dus kun je het abonnement niet opzeggen. Duurt letterlijk een uur om iemand te kunnen spreken, die zet je weer 20min in de wachtrij enzo maar door. Dan komt de volgende maandrekening, zolang je die niet betaald, kun je niet weg bij ze. Dus je zit in een cyclus.De medewerkers hebben een scriptje om de klant zo lang mogelijk aan de lijn te houden, ze als klant te behouden. Ik heb alles geprobeerd: Bellen, mailen, aangetekende brieven, niks werkt. Echte oplichters.

 

Kunnen jullie mij helpen met het beëindigen van het contract of advies geven wat ik het beste kan doen. Zit al maanden aan ze vast, uren aan de tel etc.

 

Alvast bedankt,

 

ML.L

Hallo @IK HAAT CAIWAY , via onderstaande link zou het moeten lukken:

https://www.caiway.nl/klantenservice/wijzigen-opzeggen/opzeggen


Bedankt voor de moeite Jan, maar via die link lukt het uiteraard niet.

 

 Zoals gezegd heb ik via de telefoon,mail, aangetekende brief, opzegging tot contract afgedwongen maar nul op rekest. Ik heb zelfs 4 verschillende opnames 30 tot 70 minuten lang waarin ze alles uit de kast trekken om de beëindiging te saboteren. Variërend van zomaar ophangen (na uur wachtrij) tot stemverheffingen aan toe. 

Een bekende truuk in hun script is 

 

*Meneer mag ik de laatste cijfers van uw rekening ter verificatie

(U geeft uw nummers...)

*sorry meneer dat klopt niet, wij kunnen niks voor u doen.

Terwijl je 100% zeker weet dat het je eigen rekeningnummer is waarvan ze al 2 jaar afgeschreven hebben. 

Irritatie in uw toon? Dan gaat de hoorn erop van Caiway.

 

Caiway is een zielige organisatie.

 

 


zolang je die niet betaald, kun je niet weg bij ze.

Je betaalt ze niet? Danwel je storneert. Tja, je kan alleen bij een bedrijf, ook bij KPN, opzeggen als je geen betalingsachterstand hebt.


Wijsneus waar lees je dat ik storneer? ze houden je aan het lijntje tot de volgende maand waardoor je de aankomende maand weer moet betalen. Werk jij bij Caiway?


Sorry hoor. Excuus.

Maar volgens mij kun je dit absoluut beter op het forum van Caiway dumpen. Hier, KPN, kunnen de KPN-moderators er helaas niks mee. En je wilt het toch opgelost hebben.

Rijdende Rechter? Belbus van Kassa?


Welkom op het KPN forum @IK HAAT CAIWAY. Dit is wel een nare ervaring die je met een andere provider hebt.
Helaas doet Caiway niet mee aan de overstapservice, waardoor KPN je verder hier helaas niet mee kan helpen. Ik hoop dat je dit snel achter je kunt laten.


Helaas doet Caiway niet mee aan de overstapservice, waardoor ….

Dat zegt ook wel wat.

Wat een club: Ze maken het KPN onmogelijk om in te tekenen op hun glasvezel, niet meedoen met de overstapservice… De meesten gaan dan naar KPN, dus ook dát is om KPN dwars te zitten mijns inziens. Wat een businessplan.