Skip to main content

Hi @Maja_ Ik heb de mail van KPN ontvangen, maar er wordt niet uitgelegd hoe je moet opzeggen. De link naar Fit at Home geeft aan dat je moet inloggen om op te zeggen. Ik heb geen emailadres opgegeven en kan dus niet inloggen bij Fit at Home. Gemaild naar de klantenservice FAH met foto (gegevens van TV). Ga er vanuit dat het zonder kosten alsnog voor morgen (afloop gratis maand) wordt opgelost?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Linda1705!

Als ik de aanmeldpagina van deze actie bekijk, zie ik daar wél een regel voor een emailadres staan, volgens mij kan je de aanmelding niet voltooien zonder een mailadres in te vullen. Heb je daar wellicht hetzelfde mailadres ingevuld als waarop je nu de mail van KPN hebt ontvangen? Zou je eens willen kijken of je daar verder mee komt?

Heb je dat bericht gestuurd naar het e-mailadres klantenservice@fitathome.nl? In dat geval zal je vraag op de goede plek terecht zijn gekomen :slight_smile: Ik ga er dan ook van uit dat het helemaal goed zal komen met de opzegging!


Ja, ik heb idd klantenservice@fitathome.nl gebruikt en een reactie ontvangen. Ik ben er niet bekend met mijn emailadres dus ons KPN Compleet abonnement staat wss op een ander emailadres. Ik hoop dat het goed komt, maar alvast bedankt voor het meedenken @Maja_ !


Ah, als je al een reactie van ze hebt ontvangen, zal het vast helemaal in orde gaan komen :slight_smile: Laat je het weten als het opzeggen gelukt is?


Ben je al een stapje verder gekomen met de opzegging @Linda1705


Hi @Maja_ , het maandbedrag is reeds geïncasseerd door KPN, maar ik heb een toezegging gekregen van klantenservice@fitathome.nl dat het bedrag wordt terugbetaald. Ik hou het in de gaten en laat het weten als het ontvangen is. Dank voor je interesse!


Ah, dat klinkt goed!

Ik hoor het graag als het ook daadwerkelijk terug is betaald :relaxed:


Hoi @Maja_ Het bedrag is niet terugbetaald en ik krijg ook geen reactie meer op mijn mail. Wat kan ik doen?


Hmm, dat is niet zo handig @Linda1705, als je geen reactie meer ontvangt kom je geen stap verder natuurlijk :slight_frown: Het opzeggen zelf is wel gelukt en het gaat om abonnementsgeld voor 1 maand? Of gaat het om meerdere periodes?


Ja, met hulp van de klantenservice@fitathome.nl en een code is het opzeggen gelukt en kreeg ik de toezegging per mail dat FAH het bedrag (10,-) op mijn rekening zou terugstorten. Dit is tot op heden niet gedaan. 


Dat is niet zo netjes, als dit wordt toegezegd hoort men dat ook te doen natuurlijk!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het emailadres waarmee je contact met ze hebt gehad, in het opmerkingenveld noteren. Ik kijk graag even met je mee of ik kan achterhalen waar dit mis is gegaan!!


Zou je je profiel nog aan willen vullen @Linda1705? Dan kan ik voor je aan de slag :blush:


@Maja_ Ik heb mijn profiel aangevuld. Sorry dat ik je berichtje nu pas lees...


Bedankt @Linda1705!

Ik zie geen notities staan van Fit at home, ook lijkt er helemaal geen vergoeding in te zijn gevoerd :thinking: Niet zo handig, dus ik heb nu zelf deze vergoeding maar voor je in de systemen gezet! Op de factuur van juni óf juli zal je het bedrag dan ook echt van ons terug gaan krijgen!


Dank je wel @Maja_ ! Ik hou het in de gaten. Ik heb alle correspondentie met Fit at Home bewaard (incl. de toezegging), dus als je dit wil inzien kan ik het toesturen naar je emailadres? Laat maar weten. Fijn dat je het hebt opgepakt.


Graag gedaan, de vergoeding staat er goed in dus je gaat het nu echt terugkrijgen! Ik geloof je helemaal hoor, dus je hoeft niets naar me op te sturen :slight_smile: