Skip to main content

Mijn vriend en ik wonen samen. Er is een abonnement afgesloten voor tv en internet onder mijn naam. Nu is het zo dat wij remigreren naar Curaçao. Mijn vriend zal aanstaande 13 maart al vertrekken. Ik vertrek pas augustus 2021, maar wij verhuizen al uit onze woning per 31 maart 2021. Ik verblijf tot de zomer dan bij familie en moet in beginsel alles opzeggen per 31 maart 2021. Hoe moet ik dit voor KPN regelen? 

Bellen naar 0800 0402.


Hoi @Jessottiz Baart, welkom. 

Ik zou graag nog wat willen toevoegen aan de reactie van @Nick83. Wanneer jullie contract al is afgelopen kan je gemakkelijk opzeggen via onze telefonische klantenservice (0800-0402). Maar de einddatum van jullie contract nog niet verstreken is, kunnen ze jou bij de klantenservice niet helpen. Emigratie is een contract ontbindende voorwaarde, maar dit moet wel worden beoordeeld door een aparte afdeling. In dat geval kan je mailen naar opzeggen@kpn.com met bewijslast van de Emigratie, zij zullen dan beoordelen of het aangeleverde bewijs voldoende is en jullie contract eventueel ontbinden.