Skip to main content

Afgelopen september heb ik besloten van provider te wisselen. Ik was eerst van plan naar t-mobile te gaan en gebruik gemaakt van de overstap service. Later heb ik me bedacht en de overstap geannuleerd en nog iets later handmatig telefonisch opgezegd (omdat ik toch naar weer een ander provider ga. Nu kan ik me voorstellen dat het systeem daar slecht op reageert (opzeggen, annuleren opzeggen en dan weer opzeggen). De facturen blijven echter maar doorlopen. Terwijl de apparatuur al op 12 oktober is ontvangen door KPN.

Afgelopen week (8 december) heb ik gebeld en zou ik binnen 3 dagen teruggebeld worden en er zou een onderzoek worden gestart. Ik heb echter nog niets vernomen en verder ook geen enkele bevestiging/refentie dat eea nu goed gaat komen. Zou iemand kunnen checken of het nu eindelijk goed doorkomt?

Welkom @martijnniuhids. Goed dat je even aan de bel trekt. Ik kijk met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende.

Hoor graag:blush:


Hoi Lisa. Dank voor je reactie. Ik heb t profiel aangepast.


@martijnniuhids Haha, wat een toeval! Net op het moment dat ik het e.e.a. ging uitzoeken werd het ticket opgepakt. Als ik het goed begrijp heb je mijn collega gesproken en is de opzegging geregeld, klopt dit?
Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen. 


Hoi Lisa,

Nee het is wat mij betreft nog niet ok geregeld. Vorige week is me toegezegd dat de opzegging met terugwerkende kracht zou worden opgezegd en dat werd opgepakt. Telefoonisch wist men vandaag blijkbaar van niets en kon het alleen per heden. Beter dan helemaal niks maar niet wat ik verwacht. Zoals gezegd is de apparatuur al in oktober ingeleverd.


@martijnniuhids Ik heb contact gehad met de collega in kwestie. Het abonnement had inderdaad eerder opgezegd moeten worden. Ik ga de kosten aan je vergoeden. Kun je de bevestiging dat wij de apparatuur ontvangen hebben naar ons toesturen? Ik stuur je een privébericht met daarin ons e-mailadres. 


@Lisa ik heb de mail verstuurd. Heb je deze ontvangen?


Hey @martijnniuhids! Aah, hij is toch nog ondergesneeuwd, maar ik heb je mail ontvangen. Ik ga er mee aan de slag. Je hoort van me zodra ik het geregeld heb.

EDIT: is geregeld:thumbsup: