Skip to main content

Hallo,

ik heb sindskort kpn internet na de aansluiting was ik niet tevreden dus heb ik vandaag gebeld ok op te zeggen. Ik ben per vandaag 9 april 2021 14 dagen binnen de gestelde termijn 25 maart modem aangesloten. Medewerkers niet vriendelijk en totaal niet geïnteresseerd. Het eerste gesprek was super bod met mevrouw Nick (niek). Daarna nog een keer gebeld omdat ik niet verhoord voelde. Medewerker gaf namelijk aan dat aansluiting datum actief internet inhoud volgens KpN. Maar aansluiting betekent voor mij aansluiting van de modem. ik kan anders namelijk niet testen if het internet goed is. Daarna op nieuwe gebeld rond 16:02 uur sprak ik een meneer van de klantenservice die half dronken was, zo klonk hij aan de telefoon. Hij was ook totaal niet geïnteresseerd in het gesprek en super bod. Hij hing ook in mijn gezicht op. Daarna opnieuwe gebeld en opnieuw gesproken met Nick 16:22 uur zij heeft voor mij het abonnement opgezegd. Maar mon niet garanderen of ik de abonnements termijn moest terugbetalen. Nu ben ik van mening dat ik binnen de datum van 14 dagen zit en wil ik niet het abonnementsgeld terug betalen. En wens ik graag excuses voor de twee medewerkers die totaal ongeïnteresseerd waren en niet klantvriendelijk.

 

Admin: klantnummer verwijderd en opgeslagen

Ha @maksie, welkom! Ik vind het jammer om te horen dat je zo ontevreden bent over het contact wat je met ons gehad hebt! Ik ben natuurlijk niet bij de gesprekken geweest, dus ik kan er verder niet over oordelen. Wel is het zo dat van 25 maart naar 9 april 15 dagen zitten en je dus helaas sowieso niet meer binnen de 14 dagen bent. Ik ga er dus vanuit dat er inderdaad kosten in rekening gebracht worden. Dat zie je dan op de slotfactuur terug. Hopelijk heb je zo voldoende informatie!