Skip to main content

Hallo ik ben vanaf 01-04-2021 overgegaan naar Ziggo en maak dus ook geen gebruik meer van jullie diensten. Nu is het een beetje jammer dat jullie ondanks dat de overstapservice van ziggo contact heeft gehad met jullie waarvan ik van jullie en email over heb gehad dat het beëindigen van het abonnement akkoord is. Maar helaas heb ik als nog telefonisch contact met jullie moeten opnemen en toen zouden jullie het allemaal regelen was een afhandeling wat in jullie computer systemen stond dat het inderdaad zou worden beëindigd. Maar de verwerking ervan wat vertraging had. Hoe kan het dat ik nu nog steeds dubbel betaal! Ik zou graag willen dat het abonnement word stopgezet per 01-04-2021 en wil mijn restant geld graag terug krijgen aangezien ik al 2 maanden geen gevruik meer maak van jullie diensten! Tip en deze is gratis; zorg dat jullie de boel op orde krijgen administratief voor een proffesioneler afwikkeling dan deze! 

Welkom op ons forum, @Patrick198201! Goed dat je ons gevonden hebt. Vervelend zeg, dat de overstapservice niet goed gegaan is. Ik mag je helaas niet helpen bij het opzeggen van jouw abonnement. Ik wil je daarom vragen om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. In het menu geef je aan dat je wilt opzeggen. Je wordt dan gelijk doorverbonden met onze afdeling Save. Mijn collega's kunnen je verder helpen.


Hoi Denise, 

 

Bedankt voor de reactie ik heb inderdaad voor de tweede keer contact opgenomen. Hier kwam uit dat mijn eerste telefoontje met KPN ook een gemiste kans blijkt te zijn geweest echter werd mij toen al gezegd dat het goed was en dat het enkel een afwikkeling procedure is en dat alles goed was doorgekomen helaas was de boodschap niet duidelijk doorgekomen en verwerkt bleek achteraf uit mijn tweede gesprek met jullie! Dus maar goed om hier wat extra aandacht aan te schenken en niet altijd te vertrouwen op een goed verloop. Hopen dat het nu is opgelost🙏En dat ik mijn teveel betaalde centen retour krijg en dezeniet aan de welbekende strijkstok blijft hangen🥴


Ik vertrouw erop dat de opzegging nu goed verwerkt is. :blush: