Skip to main content

Ik ben al lang aan het proberen de glasvezelkabel aan te laten sluiten. De kabel ligt in mijn voortuin. Ondanks dat het via andere partijen loopt heb ik een uitermate slecht gevoel hoe de KPN hier mee om gaat. Van het kastje naar de muur.

Daarnaast een leuke aanbieding van Ziggo. Dus ook kosten spelen een rol.

Vandaar dat ik overweeg op te gaan zeggen.

Kijken of op dit bericht wel gereageerd gaat worden.

@Eric Koenraads Hier op het forum worden geen aanbiedingen gedaan 

Verder regelt KPN NETWERK het stukje aansluiten en zal je dat soort vragen via hun moeten doen.

 

Je krijgt dus wel reactie hier maar niet wat je hoopt.


Ziggo tv ontvangers vreten enorm electriciteit,  150 euro per jaar in standby modus! KPN netwerk doet daadwerkelijk de glasvezel,  dus hier kunnen ze er niets mee. Succes met je zoektocht naar de ultieme provider. 


Dat stroomvreten wel even nuanceren, het gaat om de mediabox XL die veel stroom verbruikt in standaard instellingen, je kan hem zuiniger instellen, de Mediabox next is een stuk zuiniger dus als je die krijgt is het verschil nihil.


Succes, tot volgend jaar


Hoi @Eric Koenraads, welkom op ons forum!
Zoals Roos al noemt kan ik je hier helaas niet mee helpen. Als je overweegt je abonnement op te zeggen kun je het beste met ons bellen op 0800-0402.

Wat betreft de aanleg van glasvezel kun je terecht bij de kabelbeheerder www.kpnnetwerk.nl