Skip to main content

Jammer dat als het opzeggen via de chat niet lukt, eindeloos wachten, geen goede door schakelingen, dat je dan aan de medewerker een e-mailadres vraagt waar ik kan opzeggen. zodat ik niet meer hoef te wachten, ik een e-mailadres krijg wat de ontvangende e-mails weigert. Lekker betrouwbaar KPN.

Verder is het lastig om op een andere manier dan de waardeloze chat functie in contact te komen met KPN. telefonisch zowat onbereikbaar door eindeloze wachttijden en e-mailadressen niet te vinden.

 

Gemiddelde inflatie 2020 is momenteel 1.51% : 

Stijging vaste telefoonaansluiting van 1 euro naar 2 euro (is een stijging van 100%)

stijging TV & internet van 62.50 euro naar 64.12 euro (is een stijging van 2.59%)

Uiteindelijk is het hopelijk gelukt door een met moeite gevonden link.

 

Beste @dasdanie vaste telefonie kun je ook opzeggen via MijnKPN. 


Ik heb het zelf nog effe gecheckt, en ik zie dat dit niet meer kan! 😒 Eerst kon dit wel. 🤔


Hoi @dasdanie, welkom op het forum. Er komt inderdaad een prijswijziging aan, in dit topic kan je daar alles over lezen. Zoals je daar kunt lezen gaat de inflatiecorrectie over het hele jaar 2019 (2.6%), het staat los van de inflatie die je over 2020 zag.

Ik begrijp dat je inmiddels een pagina had gevonden op de website om dit door te geven, is het daarmee gelukt? Als dat niet zo is kan je jouw nummer ook invullen op deze pagina. bij ‘Bel mij terug’, Dan neemt de afdeling die dit kan doen zo snel mogelijk contact met je op.