Skip to main content

Beste KPN,

Ik ben 4 maanden geleden overgestapt naar internet, tv en bellen via KPN. Nu blijkt echter dat mijn abonnement bij Tele2 gewoon is blijven doorlopen (en er dus maandelijks abonnementsgeld van mijn rekening wordt geïncasseerd). Toen ik via de overstapservice naar KPN ging stond daar dat het abonnement bij mijn vorige provider zou worden stopgezet. Is er misschien iets misgegaan?

Met vriendelijke groet,

Krh

 

@krh En dat ziet u dan pas na 4 maanden ? Het snelste kunt u dit oplossen door met de klantenservice te bellen via 0800-0402 of te chatten daarmee via de service pagina. U kunt ook hier wachten op antwoord van een moderator, maar dat kan even duren voordat uw vraag opgepikt wordt.


Beste @HansaanZet , bedankt voor de contactgegevens van de klantenservice! Ik kon ze tot mijn verbazing moeilijk vinden op de site. Daar kan ik mee verder.

Verder vind ik de opmerking over "pas na 4 maanden?" onnodig en denigrerend. Ik snap dat dat voor u anders is, maar persoonlijk heb ik niet de tijd (of behoefte) voortdurend mijn rekeningoverzicht in de gaten te houden.