Skip to main content

Omdat ik al geruime tijd problemen heb met mijn internetverbinding en ik al jarenlange klant van KPN  ( heb KPN compleet pakket )  overweeg ik serieus over te stappen naar een andere provider. Ik weiger namelijk om een of meerdere WIFI versterkers  bij KPN te kopen terwijl deze voor nieuwe klanten gratis beschikbaar worden gesteld.

Conclusie is duidelijk. 

Ik zeg mijn abonnement als trouwe klant op tenzij 1 of 2 WiFi  punten, wat mij betreft in bruikleen, op korte termijn beschikbaar worden gesteld.

 

 

 

@ToonW  Er is geen andere mogelijkheid om de wifi in uw werkkamer te verbeteren, bijv. een utp kabel trekken ?


KPN maakt reclame voor een prima draadloos netwerk. Een utp kabel trekken zou een oplossing kunnen zijn maar dat is hetzelfde als voor een Tesla een paard te zetten. Een wifi punt    is een simpeler oplossing en ook ruimer bruikbaar. Kom op !! Kpn


WiFi speelt zich af in het prive domein. Dat is uw eigen verantwoordelijkheid. Ook u kunt dit verbeteren. Meet u met de WiFi manager van KPN een te lage snelheid dan komt ook u in aanmerking voor een WiFi “versterker”.

Her gast u dus om “deze voor nieuwe klanten gratis beschikbaar worden gesteld.”?

Een WiFi versterker kost een paar tientjes mocht KPN u geen aanbod doen. Of u bij een andere aanbieder betere WiFi krijgt is van veel factoren in uw huis afhankelijk. Storingen, congestie op de WiFi kanalen, zonnepanelen die storen, dikte van muren, etc.

Kortom, eerst zoeken naar een oplossing zoals:

https://www.bol.com/nl/nl/l/wifi-versterkers/16398/

 

 

 


U kunt er natuurlijk altijd een telefoontje aan wagen naar de klantenservice 0800-0402 onder het motto; Niet geschoten is altijd mis !   😉   


@Ernst-Jan schreef :  Meet u met de WiFi manager van KPN een te lage snelheid dan komt ook u in aanmerking voor een WiFi “versterker”.

Deze ( gratis experia-wifi )actie is vorig jaar helaas beeindigd !

 


Heb je al eens een poging gedaan om de klantenservice van KPN te bereiken? Ik heb dit meerdere keren gepoogd maar na minuten in de wacht gezet te zijn de moed opgegeven. Als trouwe klant niet willen betalen voor een wifi punt is voor mij een principe zaak geworden. Het zal toch niet zo zijn dat ik een brief moet gaan sturen?


U bent natuurlijk helemaal vrij in wat u zelf denkt dat het beste is. Nog een tip dan :

De superwifi's staan momenteel met bosjes voor weinig te koop op marktplaats, nieuw in de doos 😉


👍🏼


U denkt serieus dat bekabeld net zo goed werkt als draadloos?? Vergeet het maar. U verliest heel veel snelheid met draadloos.  Ga voor kwaliteit en trek kabels. 


Hoi @ToonW! Ik zie dat je al wat reacties hebt gehad. Geen pretje om slechte wifi te hebben, zeker met al het thuiswerken tegenwoordig. Echter is goede wifi niet iets wat we kunnen garanderen. Het signaal gaat door de lucht, en alle verstoringen die dan op kunnen treden is niet iets waar wij invloed op hebben. Wel hebben we hiervoor de Wifi Manager ontwikkeld. Die past de instellingen van je wifi aan. Mocht dit niet voldoende zijn, dan kun je inderdaad SuperWifi punten kopen met korting. De SuperWifi punten die nu gratis worden aangeboden zijn een vorm van welkomstkorting. Ik verwacht dat jij, toen jij klant van ons werd, ook een vorm van welkomstkorting hebt ontvangen. Vaak is dit in de vorm van korting op de abonnementskosten voor een bepaalde periode. Mocht de korting niet voldoende zijn dan is dit

De superwifi's staan momenteel met bosjes voor weinig te koop op marktplaats, nieuw in de doos 😉

uiteraard ook een optie. 😄 Hopelijk werkt de wifi hierdoor toch snel weer beter.