Skip to main content

Hallo,

Ik ging weg bij KPN omdat ik niet tevreden was over de glasvezel. 200MB beloofd, en sinds december kwam tot 30 - 50MB en op de begane grond op sommige plekken geen wifi (experia box v9 i.c.m experia wifi versterker en DVS 1200 stekkers). Voor december ook geen 200MB, maar wel beter en geen dode plekken.

Paar weken met online tool en helpdesk aan de slag geweest en werd er niet beter op.

Dus (liever niet), dan overstap naar Ziggo. KPN belde met nieuw aanbod inclusief dat iemand langs komt het zo in te regelen dat alles goed werkt. So far so good.

Nu 10 dagen later, ben nooit gebeld dat er iemand langs zou komen (heb er achteraan gebeld, maar weer antwoord dat ik gebeld ga worden) en als klap op de vuurpijl heb ik sinds gister einde ochtend GEEN kpn diensten meer. Mn Modem blijft zichzelf herstarten. 

Gister gebeld door de helpdesk (uiterst vriendelijke dame) en komt na volgen van stappenplan er op uit dat ik gebeld wordt door een monteur op afstand. Net zelf weer gebeld en die dame (ook weer heel vriendelijk) denkt dat mijn aansluiting weg is (een andere conclusie dan die dame van gisteren) en dat het waarschijnlijk niet vandaag is opgelost (en wellicht morgen ook niet i.v.m. koningsdag). Het enige wat zijn kan doen is een ticket inschieten met spoed.

 

Beste mensen wat moet ik doen om dit op te lossen. Ik wil heel graag bij KPN blijven, maar het wordt me zo moeilijk gemaakt.

Tips, advies?

Hoe dit verder afloopt weet ik natuurlijk niet maar ik zie wel iets waar ik een opmerking over wil maken.  Met glasvezel heb je de beste verbinding die er is. En dan ga je een dvs gebruiken wat ongeveer het slechte is wat je kan doen.  Geen wonder dat je die snelheid niet haal. Gebruik die dingen NOOIT!!!


Hi Joep,

Dank voor je reactie. Die komen van de KPN monteur af die alles heeft geïnstalleerd. Goede eerste feedback in ieder geval.:thumbsup:


Hoi @MarkRu. welkom hier.

Ik begrijp dat je overgestapt bent naar Ziggo, maar nu toch wel graag wilt blijven. Je wil dus de overstap annuleren, maar dat lijkt niet meer te lukken? Want ik begrijp dat jouw aansluiting niet gevonden kan worden? 

Beste is om nog even te bellen met 0800-0402 en opzegging annuleren in te spreken. Je komt dan bij de juiste afdeling uit die het kan oplossen. Ik heb die mogelijkheid niet namelijk

Ik kan enkel meekijken hoe de opzegging ervoor staat.


Hi Bart,

De opzegging annuleren heb ik 1.5 week geleden gedaan en ook bevestiging gekregen van KPN. Direct daarna heb ik nieuwe aanbod kpn formeel geaccepteerd en het geld is ook afgeschreven (is niet goed gegaan dus heb nu teveel betaald, maar wordt gecorrigeerd is me verteld). Per 16 april is mijn nieuwe abonnement ingegaan. 

 

We hebben nu 4x met 0800-0402 gebeld, maar komen niet verder.

Kan je me helpen, wat moet ik nu?


Het lijkt me goed als ik even met je meekijk. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Hi Denise. Zojuist aangevuld. Kan je het zien?


Yes, ik zie ze. Ik zie dat er al een ticket loopt om jou zo snel mogelijk weer te voorzien van diensten. Ik heb een toevoeging op dit ticket gedaan. Meer dan dit kan ik helaas niet doen. Op dit moment is het wachten op mijn collega's van de Back Office. 


Ok. Dank je wel voor het bekijken. Hoop zo dat ik geholpen word.


24 uur verder en nog geen KPN diensten. Inmiddels 2 dagen onderweg. Iedereen is vriendelijk en wil helpen, maar toch krijgt KPN het als bedrijf niet voor elkaar om een trouwe gewaarderde altijd op tijd betalende klant (de woorden van de KPN meneer die me met dat gesprek heeft behouden) de kerndiensten van het bedrijf te leveren. 

Dus aan vriendelijk en bereidwilligheid ligt het niet, maar het bedrijf zit dus zo in elkaar (facilitaire callcenter, 2e lijns support verdeelt over verschillende afdelingen) dat het voor de gewone consument dit niet kan oplossen.

Het kan tot 5 werkdagen duren (als het goed is). 

Ik schrijf het maar een beetje van me af. En dan te bedenken dat als ik dan de aansluiting heb ik waarschijnlijk nog steeds die performance problemen heb waar het allemaal mee begon. 

Aanhouder wint denk ik, maar wat n effort moet je er zelf insteken. KPN is er niet voor de consument op dit moment, maar de consument is er voor KPN.

Later meer denk ik zo maar...


Ik heb terugkoppeling van mijn collega's ontvangen. Zij geven aan een doorlooptijd van 5 werkdagen te hebben. Dat betekent dat zij het ticket op 4 mei zullen oppakken. Het is dus nog even wachten op een oplossing, maar deze komt er zeker. Het spijt me dat ik op dit moment niet meer voor je kan betekenen.