Skip to main content

Sinds 16 oktober jl. maak ik gebruik van jullie diensten. De overstap van Delta naar KPN zou probleemloos moeten verlopen zeiden jullie. Technisch is dat ook zo maar administratief: Ik krijg nog steeds facturen van Delta en bij navraag zeiden ze dat er geen opzegging bekend is bij hun.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom hier, @OverDelta! Fijn dat je ons gevonden hebt. Allereerst excuses voor de late reactie. Het is hier momenteel erg druk. Als ik je goed begrijp, heb je gekozen voor onze opzegservice, klopt dit? Gek dat die niet goed is doorgekomen. Als er op je contract staat dat wij het voor je zouden opzeggen, dan is het onze verantwoordelijkheid. Om dit te controleren en je verder te helpen heb ik je gegevens nodig:blush: . Kun je je abonnementsgegevens (alleen van KPN) invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Dat is nu jammer,Lisa. De kwestie is nog hangende. Ik heb namelijk wel meteen de gegevens doorgegeven via mijn profiel.

Daarbij heb ik zelfs gevraagd aan jou een en ander in de gaten te houden dat alles uiteindelijk goed geregeld wordt. Laat je mij nog wat weten want ik wil dit tot een goed einde brengen.

Het abonnement bij Delta eindigt op 30 november a.s., nadat ik het zelf heb opgezegd.


Dat je gelijk je profiel hebt ingevuld was ook een deel van de vraag, de volgende was in dit topic een seintje geven dat je dat gedaan hebt naar @Lisa , Als je dit in een prive bericht hebt gedaan zal ze dat niet gelezen hebben, moderators kijken daar alleen naar als er om gevraagd word.


Het enige bericht dat ik gelezen heb, is het eerste bericht waarop ik gereageerd heb:smile: . Ik heb geen privébericht of ander bericht ontvangen?:thinking: Het maakt nu eigenlijk niet meer uit. We moeten dit zo snel mogelijk opgelost krijgen!

Ik heb je orderbevestiging erbij gepakt. Dit is wat daarin staat:
Opzeggen van uw huidige internetdiensten
U gebruikt onze overstapservice voor KPN Thuis. Wij zeggen uw contract op bij DELTA/ZeelandNet. Meteen nadat u de diensten van KPN Thuis kunt gebruiken, sturen wij uw huidige aanbieder een bericht. Deze stopt dan direct uw abonnement en de betaling daarvoor.”

Ons systeem heeft hierin een fout gemaakt, want die verteld mij dat er géén overstapservice is. Stom dit! Het makkelijkste is wanneer jij dit vooralsnog opzegt bij Delta en ik de kosten vergoed. Ik heb je een privébericht gestuurd met ons e-mailadres. Je mag de facturen die je ontvangen hebt, daar naartoe mailen. Als je mijn naam even in het onderwerp zet, pik ik 'm er zo uit en ga ik voor je aan de slag! 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer