Skip to main content

Hoi, 

 

ik heb op 24-04-2022 mijn internet en tv abonnement telefonische opgezegd. Hier heb ik op 25-05-2022 een bevestiging van gehad via de mail. Nou kom ik er helaas nu pas achter dat in de maanden juni t/m augustus er gewoon afschrijvingen zijn gedaan voor het opgezegde abonnement. Via de klantenservice heb ik het advies gekregen het via het forum op te lossen, omdat het op een andere manier problemen veroorzaakt bij de afdeling facturering. Ik zou graag zien dat de teveel gedane betalingen van mijn zijde teruggestort worden en dat e.e.a. Opgelost wordt. 

ik hoor graag! 
 

Groet Lars 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste @Lars Abbing, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Gek dat je naar het forum bent doorverwezen: wij kunnen hetzelfde als de telefonische klantenservice. Dat gezegd hebbende: wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. Begrijp ik goed uit je verhaal dat het abonnement nu alsnog nog niet opgezegd is?


Hoi Marcia, 

 

Inderdaad vrij bijzonder dat het op deze manier moet. Ik neem aan dat ik de gegevens van mijn oude adres en klant nummer in moet vullen? Dat is namelijk hetgeen waar het nu omgaat.

Het abonnement is in april al opgezegd, men gaf aan dat het bij de financiële afdeling mis zou gaan wanneer we hem nu nog een keer op zouden zeggen.  

Groet Lars 
 


Ik heb de betreffende collega's van feedback voorzien: een volgende keer moet het goed gaan. Jij hebt daar zelf niet zoveel aan natuurlijk. Ik heb een ticket aangemaakt om de vastgelopen opzegging alsnog door te laten lopen. Zodra dit geregeld is, kan ik een creditering opmaken voor het teveel betaalde bedrag. Ik hou je op de hoogte. 


Bedankt Marcia, 

 

Ik wacht de verdere afwikkeling af. 

 

Groet, 

Lars.


Ik heb inmiddels bevestiging dat je abonnement nu echt beëindigd is. De kosten tot 25 mei heb ik gecrediteerd en dat wordt op een slotfactuur weer teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer.