Skip to main content

Ik ben door KPN gedupeerd omdat deze bij aanvraag van een 2e internetaansluiting de overstapservice is gebruikt door een KPN medewerker terwijl ik daar niet om heb gevraagd, gevolg is dat mijn eigen T-Mobile abbonnement is opgezegd en dat ik alles opnieuw moest aanvragen.

Nu vraag ik compensatie hiervoor en geeft KPN niet thuis.

na meerdere mails naar de contactpersonen die ik heb van de marketing afdeling van KPN geen resultaat ik wil graag een claim indienen of recht op vergoeding.

Wie kan mij helpen/ adviseren hierin ?

 

Hallo @65Peter, welkom. 

Ik begrijp jouw frustratie, maar ik snap de situatie niet helemaal volledig? 

Als ik het goed begrijp was jij klant bij T-mobile en heb jij een KPN abonnement aangevraagd. Je had deze twee abonnementen naast elkaar willen gebruiken (dus twee aansluitingen, twee routers) maar T-mobile is door KPN beëindigd. Dit is echter niet mogelijk, T-mobile en KPN maken beiden gebruik van het netwerk van KPNNETWERK NL. Wanneer jij een abonnement aanvraagt bij KPN terwijl er al T-mobile over de lijn loopt, dan heeft KPN dus geen andere keuze om de verbinding van T-mobile op te heffen, er kunnen immers geen twee abonnementen/verbindingen over dezelfde lijn lopen. 

 

 


Klopt deels, ik had een t mobile abbo en heb een 2e aansluiting aangevraagd via kpn voor mijn ouders die in een aanleunwoning naast ons wonen.

Er zijn dus 2 aparte aansluitingen met 2 lijnen.

Bij de aanvraag van de 2e aansluiting bij kpn is er overstap service aangeklikt wat niet had moeten gebeuren met alle gevolgen van dien.

Op 01 juni kreeg ik een mail van Tmobile dat mijn abonnement was opgezegd per 11-06-2021 zou eindigen. 

Ik ben meteen gaan bellen met beide partijen maar die zijn allebei zo goed in elkaar de schuld geven dat ik daar het dupe van ben geworden en wil daar een vergoeding voor van Kpn. Er is telefonisch ook toegegeven dat er een fout is gemaakt door KPN.  Door klantenservice en marketing afdeling.

Ik krijg op 28 juni een bericht dat Kpn binnen 2 dagen contact met mij opnemen ivm deze case om een oplossing aan te bieden..... je  snapt hem al ze moeten nog bellen 10 dagen later en dat vind ik schandalig!

Ik hoor graag hoe Kpn dit gaat oplossen.


Hoi @65Peter, 

Dat schept meer duidelijkheid. Het gaat hier dus echt om 2 verschillende administratieve adressen? 

Zo te horen loopt er al een case voor jouw probleem, maar het is natuurlijk niet netjes dat jij nog niet bent terug gebeld.  Het KPN forum  is, anders dan bijvoorbeeld de telefonische klanten service, vooral een plek waar klanten elkaar helpen. Door met onze community in gesprek te gaan kunnen de meeste problemen onderling worden opgelost en heeft ieder die meeleest ook wat aan de antwoorden die hier geplaatst worden. Jouw situatie is een stuk persoonlijker, en zoals je zelf al aangeeft kan niet de community, maar enkel KPN zelf jou hier bij helpen. 

Ik zou je willen verzoeken om contact op te nemen met mijn collega's van de telefonische klantenservice  via 0800-0402. Als het goed is kunnen mijn collega's jouw dossier inzien en jou direct, persoonlijk, goed op weghelpen en de molen weer in gang zetten. 

Mocht je er met de klantenservice niet uit komen, dan hoor ik het graag. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.Â