Skip to main content

Ik heb in september alle papieren opgestuurd om mijn abonnement KPN alles in 1 op  te zeggen ivm emigratie. Na de eerste keer werd gezegd dat het een pdf moest zijn anders konden zij het niet openen. Nogmaals alles opgestuurd, de medewerker heeft toen wel al mijn abonnement opgezegd zodat het zeker per oktober opgezegd zou zijn. Er vanuit gaande dat zij mijn uitschrijving inmiddels hadden ontvangen (ik hoorde niets meer) en mijn opzegging per juli zou zijn kreeg ik deze week een creditnota van 53 euro terwijl ik 3 maanden abonnement te veel heb betaald. Wie kan mij dit uitleggen. Hetzelfde is gaande bij mijn mobiele abonnement 

Je hebt in september pas opgezegd met datum juli, of begrijp ik hem verkeerd?

 

Dat zou niet mogelijk zijn, omdat een opzegging nooit in het verleden kan liggen, alleen maar in de toekomst met een opzegtermijn van 30 dagen.


Bij emigratie kan dit wel omdat zij dit niet in de toekomst kunnen opzeggen. Bij mij mobiele abonnement is het uiteindelijk gelukt is het alleen nog wachten op juiste afhandeling. Hier zit het 'm in het feit dat zij de uitschrijving in Nederland niet goed hebben behandeld (en het dus in ieder geval gewoon opgezegd hebben) en mij daarvan niet op de hoogte hebben gesteld. In totaal 3x emigratie doorgegeven.


Hoi @Mya, je bent geëmigreerd naar het buitenland lees ik, maar het opzeggen van je abonnementen is niet lekker verlopen. Dat is jammer, goed dat je aan de bel trekt.

Fijn dat je je gegevens al in je profiel hebt gezet, ik heb ze erbij gepakt. Je hebt even terug contact met de klantenservice gehad, naar aanleiding daarvan is er een melding met feedback naar onze klachtenafdeling gegaan. Ik heb even contact met een collega van deze afdeling gezocht. Zij zorgen ervoor dat je de teveel betaalde maanden van het thuisabonnement terug krijgt via een tussentijdse vergoeding. 

Wat je mobiele abonnement betreft, dat wordt straks ook vanzelf opgelost: Er is nog een openstaande nota, maar deze wordt in december weggestreept door de vergoeding die aangemaakt is en dan verwerkt wordt. Met andere woorden, je hoeft niks meer te doen en alles is geregeld zo. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.


@Alexandra dankjewel, ik wacht de afhandeling af.


@Mya Graag gedaan en dat is prima. Je weet me hier te vinden mocht je vragen hebben.