Skip to main content

Ik plant het nu maar hier neer, want bij de klantenservice gaat het niet door. Na een half uur wachten in de wachtrij van de chat eindelijk iemand te spreken, zet me door naar opzeggingsafdeling (ofzo), daar weer een half uur moeten wachten, was ik eindelijk aan de beurt, kreeg ik de melding dat er niemand beschikbaar is om me te woord te staan of ik het later maar nog eens wil proberen. Dingen waar je niet blij van wordt. 

Maar goed, het gaat om het volgende, ik heb een opzegging zelf ingediend via online formulier op 19 november, helaas is deze blijkbaar niet aangekomen (al heb ik wel een email van jullie ontvangen dat ik gebeld zou worden). Ik wil natuurlijk wel dat de opzegging de 19e van december gewoon doorgaat. 

Het kan zijn dat er een oude opzegging is van 13e van november, deze is door ziggo doorgegeven maar ook door hen weer geannuleerd om dit om een particuliere variant ging en we toch uiteindelijk hebben gekozen voor zakelijk en moest dit dus zelf handmatig aan jullie dan doorgeven. 

Dus bij deze.

Hi @Monkeyboots, welkom hier. 

Zeker naar dat dit op deze manier gaat. Zou jij mij die bevestiging willen sturen en hier laten weten als je dit hebt gedaan?

Ik heb je een privébericht gestuurd. 


Ik heb je de email doorgestuurd


En radiostilte. Had op zn minst een bevestiging gehad. Begint steeds minder leuk te worden dit. 🙄


Beste @Monkeyboots 

Op het forum is het druk en soms kan een reactie even op zich laten wachten. Aangezien u nu via een privébericht maag reageren,  zal het geen dagen duren voor @Alex_P bij u terug is met een antwoord. 


Ik snap dat men druk is, maar als men mij vraagt een email te sturen naar hen en dat dan vervolgens te melden dat je dat gedaan hebt zodat men ermee verder kan, dan verwacht ik op zijn minst de conformatie dat men de email heeft ontvangen, ik verwacht niet meteen een antwoord. Overigens heb ik nog steeds geen conformatie mogen ontvangen dat de email binnen is. En ik heb de opzegging voor 19 december staan, zou graag voor die tijd de bevestiging willen hebben dat het binnen is.


Wat leven we toch in een drukke samenleving, iedereen heeft haast. :wink:

Ik heb de opzegging verwerkt zoals dit in de bevestiging staat, 19 december dus. Hier krijg je ook nog een bevestiging van op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Geen zorgen dus. 


Ja super, dank je wel!Â