Skip to main content

Ik heb nu dezelfde situatie.

Een maand voordat ik het contract wil beëindigen heb ik netjes gebeld en in de wachtrij gehangen om het contract te beëindigen. Medewerker doet enkele nieuwe aanbiedingen, maar wegens een verhuizing wil ik alleen opzeggen en geen verlenging.

Ik krijg wel een retourdoos opgestuurd voor het modem en ook een mail om de medewerker te beoordelen, maar een bevestigings mail voor de opzegging ontbreekt. Het modem heb ik teruggestuurd.

Nu een maand later wordt er inderdaad weer geld afgeschreven en lees ik hier dat er een bevestigingsmail had moeten zijn.

Het kan toch niet zo zijn KPN geld kan blijven afschrijven totdat zij zelf een bevestigingsmail met een bevestiging van opzeggen sturen? Dan kan KPN eenvoudig nooit die mail sturen, of altijd schermen met slechte helpdeskmedewerkers.

@KPN wat is de beste manier om een abonnement van jullie op te zeggen op de oorspronkelijke datum waarop ik gebeld had?

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hi @Remy9, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Aangezien je ook een retourdoos hebt gekregen ga ik ervan uit dat de opzegging is verwerkt. Het kan wel zo zijn dat je nog een eindfactuur van ons krijgt waarop de onterechte kosten worden gecorrigerd. 

Mag ik even meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 


Hi @Remy9, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Aangezien je ook een retourdoos hebt gekregen ga ik ervan uit dat de opzegging is verwerkt. Het kan wel zo zijn dat je nog een eindfactuur van ons krijgt waarop de onterechte kosten worden gecorrigerd. 

Mag ik even meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 

 

Hi @Alex_P fijn dat je even meekijkt, ik heb het KPN profiel hier zojuist aangevuld met de benodigde gegevens.

 


Ik had zojuist een gemiste oproep van een nummer dat volgens wieheeftgebeld .nl hoort bij de kpn opgezegd service.

Ze speelden een wachtmuziekje af op mijn voicemail?

Ik heb nog steeds geen bevestiging van opzeggen ontvangen


Hi @Remy9, excuus voor de late reactie. Ik ga hier morgen achteraan. 


Hallo @Alex_P ik hoor het graag.

 


Goedemorgen @Remy9! Alex is afwezig, dus daarom krijg je een reactie van mij.

Bedankt voor het doorgeven van jouw gegevens, zo heb ik mee kunnen kijken. Ik zie dat er 30 juni jl. telefonisch contact geweest is en dat er inderdaad een retourdoos toegezonden is: helaas is er geen opzegging verwerkt.

Het abonnement is bij deze per direct opgezegd. Ik heb rekening gehouden met een opzegtermijn van 1 maand en een creditering verwerkt van 30 juli 2022 t/m vandaag, 26 augustus 2022. Dit bedrag krijg je verrekend met een volgende factuur.
Excuses voor het ongemak! Ik ga er vanuit dat het nu geregeld is, als er nog vragen zijn, lezen wij het graag!


Hi @Shyrin_ , dankjewel voor het meekijken en regelen.

Ik heb zojuist inderdaad een bevestiging van opzegging ontvangen. Fijn ook dat je de onterecht gefactureerde en gecrediteerde factuur meteen hebt verwerkt.