Skip to main content

Dag, ik heb ook problemen met opzeggen. Eerst in maart opgezegd via andere provider. Dat was niet gelukt, dat kon ik nog aan de andere partij toerekenen, maar ik heb in de 2e week van april daar nogmaals contact over gezocht. Daarbij werd bevestigd dat het abonnement zou worden stopgezet per 15 mei 2022. Ik heb echter nieuwe facturen gekregen en betaald, en in mijn omgeving is nog niets opgezegd. Ik vind het belachelijk dat het zo lastig is om normaal op te zeggen, terwijl ik daar bevestiging van heb gehad. Wat kan ik doen?

Hoi @kvpoelg, welkom op het forum! Je had je bericht in een bestaand topic geplaatst. Hierdoor hebben we hem in eerste instantie gemist. Sorry daarvoor. Ik heb nu een los topic voor je bericht aangemaakt. 

Ik begrijp uit je bericht dat je in eerste instantie via overstapservice hebt willen opzeggen. En dat dit niet gelukt is. Op zo'n moment moet je handmatig opzeggen. Dat heb je ook gedaan maak ik op. Maar dat is niet doorgevoerd. De snelste manier om hier duidelijkheid oer te krijgen, en te zorgen dat het alsnog opgezegd raakt, is toch bellen. Dit kan op 0800-0402 (gratis). Als je dan inspreekt dat het gaat om opzeggen kom je ook uit bij de afdeling die hier over gaat.