Skip to main content

vanwege glasvezel netwerk overgestapt naar T-mobile , na jaren tevredenheid met een maand opgezegd  bij kpn  om later weer terug te keren  als zij glasvezel  aan konden bieden . Ik kreeg per Email een  bevestiging met de mededeling dat  ze nog zouden bellen 'wat ze nooit hebben gedaan .

Ze schrijven nog  steeds geld van mijn rekening  af en alles en iedereen werkt langs elkaar heen .

Toen kwamen ze met de oplossing we zeggen opnieuw op en  2 maanden later kost mij 148 euro extra

Je kunt er weinig aan doen want ze zijn onbereikbaar of  luisteren half .  Ik ben erg teleurgesteld in KPN.

 

Admin: afgesplitst naar eigen topic

Geachte heer bakker,

U heeft ons laten weten dat u uw abonnement wilt opzeggen. Opzeggen is alleen mogelijk als de minimale duur van uw abonnement bereikt is. U heeft een opzegtermijn van 1 maand.

We bellen u om uw opzegging te verwerken
Om uw opzegging te verwerken bellen wij u binnenkort. Dit doen wij met een 088-nummer. Mist u deze oproep, belt u ons dan alstublieft terug.

Als we u binnen de opzegtermijn van 1 maand niet hebben gesproken, zeggen we uw abonnement alsnog op. Dit doen we op de door u gewenste opzegdatum. U ontvangt daarna een definitieve bevestiging van uw opzegging per e-mail of per post.

[...]

Gewenste datum van opzegging

14-11-2022

 

Admin: privégegevens verwijderd


vanwege glasvezel netwerk overgestapt naar T-mobile , na jaren tevredenheid met een maand opgezegd  bij kpn  om later weer terug te keren  als zij glasvezel  aan konden bieden . Ik kreeg per Email een  bevestiging met de mededeling dat  ze nog zouden bellen 'wat ze nooit hebben gedaan .

Ze schrijven nog  steeds geld van mijn rekening  af en alles en iedereen werkt langs elkaar heen .

Toen kwamen ze met de oplossing we zeggen opnieuw op en  2 maanden later kost mij 148 euro extra

Je kunt er weinig aan doen want ze zijn onbereikbaar of  luisteren half .  Ik ben erg teleurgesteld in KPN.

 


@giel45 Wat ik niet begrijp dat u persoonlijke gegevens zomaar op het internet zet. Iedereen kan het zien. Misbruik ligt op de loer. Kijk daar toch mee uit.


Hallo @giel45 en welkom op het forum! Ik begrijp dat je bent overgestapt naar een nieuwe provider en zelf je abonnement bij ons hebt opgezegd via het online formulier. Ik zie helaas geen opzegging terug of recent contact hierover. Ik kan zelf helaas geen opzegging regelen, dus ik raad je aan om telefonisch contact op te nemen, zodat mijn collega je verder kan helpen en de opzegging alsnog voor je kan regelen. 

Mocht je in de toekomst van provider wisselen dan raad ik je aan om gebruik te maken van de overstapservice, je abonnement wordt dan door je nieuwe provider opgezegd.