Skip to main content

Onlangs zijn mijn ouders overgestapt van Ziggo naar KPN. Dit is gecombineerd met een verhuizing. Op het oude adres nog Ziggo nu op het nieuwe adres KPN.

We kregen netjes van KPN door dat we gebruik maakte van de overstapservice ivm opzegging Ziggo abonnementen.

Naar nu blijkt is dit alleen helaas niet tijdig gebeurt zodat ipv de opzegging per 22-03 (zoals afgesproken met KPN) nu Ziggo pas per 05-05 is opgezegd.

Ziggo geeft nu aan dat de overstap service helemaal niet gebruikt kan worden als er verhuisd wordt naar een ander adres en dat KPN dit hoort te weten en dat er dan op een andere manier opgezegd moet worden.

Hoe gaan we hier nu mee om? Mijn ouders worden nu geconfronteerd met een (onterechte) factuur van Ziggo en beide bedrijven wijzen nu naar elkaar.

Groet,

Dimitri

Hoi @DimitriG. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het Ziggo abonnement op het oude adres nog niet is opgezegd. Ik raad je aan om dit alsnog zo snel mogelijk zelf te doen, als dit nog niet is gebeurd.

Wanneer je gebruik maakt van onze overstapservice is dit terug te vinden in jouw orderbevestiging van KPN. Wanneer dit er in staat dat is het een fout geweest vanuit KPN en is het mogelijk om restitutie aan te vragen voor het abonnementsgeld wat je aan Ziggo hebt betaald terwijl je al een abonnement had bij KPN (max. 3 maanden). Hiervoor kan je mailen naar correctie-overstap@kpn.com. Zet in deze mail jouw naam, postcode, huisnummer, KPN klantnummer, uitleg + bewijs (Opzegbevestiging en (slot)facturen), dan pakken mijn collega's dit verder op.