Skip to main content

Wegens verhuizing had ik voor mijn opzegging sinds 22/04 contact opgenomen met KPN, mijn einddatum en ook verhuisdag was 31/05, wat ik ook telefonisch had aangegeven. Nu krijg ik van jullie een mail dat mijn internet beeindigd op 1 juli? Klantenservice verteld aan mij dat de gewenste opzeggingsdatum exclusief de 1 maand opzeggingsperiode is en dat ze niks eraan kunnen doen? Nu betaal ik een maand internet terwijl ik niet op het adress woon. Ik vind het jammer dat na jaren een klant te zijn dit foutje zo gemakkelijk aan de kant wordt geschoven met “wij kunnen er niks aan doen”. Ik geef toe dat ik van opzegging verstond dat het op die datum beeindigd zou worden maar is dit de manier hoe jullie omgaan met jullie klanten? Ik weet zeker dat we gezamelijk tot een oplossing kunnen komen 

Welkom op het forum @Steve12345, hoewel de aanleiding minder leuk is.

In feite horen wij een wettelijke opzegtermijn van 1 maand te hanteren, mits er geen lopend contract meer aanwezig is waardoor de einddatum van het abonnement op zal schuiven. Op welke manier heb je de opzegging doorgegeven? Is dat telefonisch of via de chat geweest en heb je daar direct een bevestiging van ontvangen waar ook 31-05 als einddatum op stond?

Of heb je dit via de website doorgegeven en een mail ontvangen waarin stond dat de opzegging daarmee nog niet definitief is maar dat we je zouden bellen om de opzegging te bespreken en voor je in gang te zetten?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!