Skip to main content

Al weer enige weken brand het oranje service lampje op de Eperiabox V10.

-Regelmatig staat het beeld vast of valt  gewoon helemaal weg

- Hierdoor is ook de wifi snelheid gehalveerd.

- en kan geen flims huren en abonnement       aanpassen 

Wat is de oplossing?

Groetjes Theo

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @DTBoers, welkom hier. 

Als het servicelampje oranje brandt, dan betekent het dat er een of meerdere diensten niet meer goed werken. Nou dat geef je ook al aan. Je hebt last van lage wifi snelheid en problemen met de tv. 

Wat heb je al gedaan? Heb je de herstelknop op de V10 al eens ingedrukt? Vaak valt daar veel mee op te lossen. Ik ben benieuwd. Werkt dat niet, kun je er ook voor kiezen om het modem een reset te geven. 


Goede avond. Bedankt voor uw reactie. Maar ik heb echt alles al geprobeerd, maar tot nu toe heeft nog niks geholpen. Ik heb hem zelfs gereset maar ook dat heeft niet geholpen.


Na alles gedaan te hebben blijft het service lampje dus oranje? Ik kijk graag eens mee wat ik kan achterhalen. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Ja dat klopt, na alles geprobeerd te hebben bijft het lampje oranje branden.

Ik heb het ingevuld zover ik wist wat ik er in moest vullen.


Er lijkt inderdaad iets niet goed te zitten in de lijn. Kun je vertellen hoe het modem op het aansluitpunt is aangesloten? Is dat met een ronde kabel van maximaal 2 meter zonder splitter?

En kun je per lampje op het modem vertellen in welke kleur deze brandt/knippert?


Is dat met een ronde kabel van maximaal 2 meter zonder splitter. Het is niet meer zoon kabel. Maar er komen 4 snoertjes uit bij mijn aansluit punt. Dus ik gebruik een splitter.

Alle lampjes branden geel/groen behalve het lampje van de service die brand continu rood/oranje.


Als er tussen het aansluitpunt en de het modem een splitter (zie afbeelding) zit, dan mag deze ertussen uit. Deze wordt niet meer gebruikt. Wordt het daarna beter als je nog eens op de herstelknop klikt?

 


Goedemorgen,

Die heb ik er tussen uitgehaald. Maar er is geen verandering na het opnieuw opstarten. Het service lampje blijft oranje/rood branden.

 


Morgenvroeg tussen 0800-1200 uur komt er een monteur. Wil je laten weten hoe dat bezoek verlopen is?


Dank u wel. Dat ga ik zeker laten weten.

Fijne dag verder.


De monteur is net weg. En het service lampje brand weer groen/geel. En tot nu toe lijkt het helemaal opgelost te zijn. Ik wens jullie een fijn weekend en bedankt voor alles.


Helemaal top. Mocht er weer iets zijn, laat het dan vooral weten. Fijne zondag. 


Dat ga ik zeker doen. Bedankt u ook fijne zondag.