Skip to main content

Hier al 2 dgn dit probleem niemand kan helpen, monteur kan na 2 dgn pas morgen middag komen.

Tis bij mijn ouders, tis dat moeders een mobiel heeft anders niet te bereiken 

Hoi @koorntje. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat er niet gelijk een monteur KPN langskomen bij jouw moeder. Ik kan mij voorstellen dat je dit probleem zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als het probleem nog niet verholpen is, laat dat even de gegevens van jouw moeder achter op het KPN Forum profiel. Dan zal ik voor jou uitzoeken of ik jouw hierin verder kan helpen. Ik hoor graag van je! 


Hoi @koorntje. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat er niet gelijk een monteur KPN langskomen bij jouw moeder. Ik kan mij voorstellen dat je dit probleem zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als het probleem nog niet verholpen is, laat dat even de gegevens van jouw moeder achter op het KPN Forum profiel. Dan zal ik voor jou uitzoeken of ik jouw hierin verder kan helpen. Ik hoor graag van je! 

Ik zie dat je de gegevens van jouw moeder nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg het probleem hebt kunnen verhelpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden.


Reageer