Skip to main content

Ik heb een 500 Mb internet-abonnement met vast bellen bij KPN, Dat is reeds een order uit 2020 maar KPN Netwerk had nogal wat moeite om glasvezel aan te leggen in ons appartementencomplex. Sinds maandag 11 juli 2022 is de glasvezel eindelijk werkend en daarmee dat abonnement ingegaan.

Op dezelfde dag, maandag 11 juli 2022, heb ik een order gedaan om dit uit te breiden naar 1Gbit en naar TV met 2 ontvangers. Nu ruim een maand later is het KPN nog niet gelukt om dit door te voeren en betaal ik dus al ruim een maand dubbele abonnementskosten (want ook internet en TV via Ziggo).

Ik krijg al 4 weken te horen bij elke navraag dat het bij een oplospartij, ICT blijkbaar, ligt en dat de klantenservice niets anders kan dan te vragen dat de oplospartij contact met mij wil opnemen. Hetgeen nooit gebeurt, er zit gewoon geen enkele voortgang in en er is geen enkele vorm van communicatie vanuit KPN.

Hallo @Cel71 en bedankt voor jouw bericht, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai :(

Dit duurt uiteraard veel te lang dus goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt. We zijn inmiddels 3 dagen verder dus ergens hoop ik dat het inmiddels is opgelost. Zo niet, dan pak ik dit graag verder op. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken om vanuit daar verder te kijken. Ik hoor het graag van je!


Het is opgelost. Afgelopen woensdag is de order uiteindelijk doorgevoerd. Donderdag kreeg ik de 2 TV-ontvangers al binnen en TV werkte meteen. De overgang naar 1Gbit/s staat voor maandag de 22e gepland dus dat zou nu ook goed moeten komen. Het duurde even maar nu is het geregeld. Bedankt voor het reageren.


Het is opgelost. Afgelopen woensdag is de order uiteindelijk doorgevoerd. Donderdag kreeg ik de 2 TV-ontvangers al binnen en TV werkte meteen. De overgang naar 1Gbit/s staat voor maandag de 22e gepland dus dat zou nu ook goed moeten komen. Het duurde even maar nu is het geregeld. Bedankt voor het reageren.

Top, ik ben blij om te lezen het inmiddels is opgelost en bedankt ook voor het laten weten @Cel71, dat wordt gewaardeerd!

Mocht je ons nog een keer nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag en voor nu rest me niks anders dan je een mooie zondag toe te wensen :)