Skip to main content

Goedemiddag,

 

op de 21ste heb ik een abonnement besteld bij KPN  (ik stap over vanaf Ziggo.)   Ik kreeg een email bevestiging van mijn bestelling, waarin stond dat ik nog een orderbevestiging zou krijgen.

 

Ik heb uiteindelijk nooit een orderbevestiging ontvangen. Nu ontvang ik gisteren ineens een email waarin dit staat:

Volgens onze gegevens heeft u kort geleden een bestelling bij KPN geannuleerd.

 

Wij stellen het op prijs als u een aantal vragen hierover wilt beantwoorden. Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Dit duurt maar een paar minuten.

 

Ik heb echter mijn bestelling helemaal niet geannuleerd? Ik heb niet ingelogd of wat dan ook gedaan met KPN, ik zat alleen te wachten op een nieuwe email met informatie over wanneer het modem er is etc.

Wat hoor ik nu te doen? Ik ben bang dat als ik opnieuw een abonnement bestel, dat ik dubbel zal moeten betalen of dat er twee keer een modem geleverd gaat worden.

 

@S van der Wekken Welkom op het forum. Wat vreemd dat je een bericht hebt ontvangen dat je een annulering hebt gedaan terwijl je dit niet hebt gedaan! Ik controleer graag even voor je wat ik hierover kan vinden. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik uitzoeken hoe dit zit en of er opnieuw een aanvraag gedaan moet worden! 


@S van der Wekken Welkom op het forum. Wat vreemd dat je een bericht hebt ontvangen dat je een annulering hebt gedaan terwijl je dit niet hebt gedaan! Ik controleer graag even voor je wat ik hierover kan vinden. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik uitzoeken hoe dit zit en of er opnieuw een aanvraag gedaan moet worden! 

 

Ok, ik heb het forumprofiel ingevult.

Overigens heb ik ondertussen een nieuwe mail ontvangen waarin wel een orderbevestiging staat, en wanneer mijn abonnement in werking gaat. Dus het lijkt in principe opgelost te zijn, dan is het nog wel vreemd dat ik die email ontving dat ik geannuleerd had.


@S van der Wekken Ik heb het even voor je gecontroleerd en het lijkt er op dat je order om onduidelijke reden is uitgevallen. Dit is herkend en een collega heeft de order vandaag opnieuw in het systeem gezet, op dit moment lijkt de aanvraag helemaal goed te gaan. Ik zal hem in de gaten houden! 

Mochten er toch nog brieven komen of mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag! 


@S van der Wekken Ik heb niks meer van je gehoord, dus ga er vanuit dat het goed is verlopen. Mocht dit toch niet het geval zijn dan hoor ik het graag!