Skip to main content

Ik wil mijn orderstatus bekijken maar krijg steeds een foutmelding.

Nu weet ik niet wanneer mijn order bij KPN ingaat en hoe ik nu verder moet met installeren van mijn bundel.

Ik had verwacht dat ik enkele dagen van tevoren wel een mail of bericht zou ontvangen van KPN over e.e.a. maar ik heb, behalve de router en UHD tv-ontvangers, nog niets ontvangen terwijl morgen al het abo van mijn tegenwoordige provider  wordt beëindigd.

Ik wil mijn orderstatus bekijken maar krijg steeds een foutmelding.

Nu weet ik niet wanneer mijn order bij KPN ingaat en hoe ik nu verder moet met installeren van mijn bundel.

Ik had verwacht dat ik enkele dagen van tevoren wel een mail of bericht zou ontvangen van KPN over e.e.a. maar ik heb, behalve de router en UHD tv-ontvangers, nog niets ontvangen terwijl morgen al het abonnement van mijn tegenwoordige provider wordt beëindigd.

*Admin: dubbele topics/reacties samengevoegd


Hi @LBJDutch, welkom op ons forum! Om je goed te kunnen helpen én het forum overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je aangemaakt. 

Niet fijn dat de aansluitdatum van je nieuwe abonnement niet duidelijk is. Heb je een bevestiging van je bestelling ontvangen toen je je nieuwe pakket hebt aangevraagd? In de bevestiging staat ook altijd een verwachte aansluitdatum aangegeven. Daarnaast kan je ook online de status van je bestelling nakijken. Lukt het via die weg? 

Als je er niet uit komt of vragen hebt, dan kan je ook gerust bellen (via 0800-0402) met onze klantenservice. Via die weg heb je direct contact en helpt mijn collega je meteen verder. Dat kan in sommige situaties handiger zijn, omdat dat sneller gaat dan via het forum.


Het is allemaal opgelost.. KPN is geinstalleerd. Hartelijk dank voor jullie reactie.