Skip to main content

Ik ben vrienden aan het helpen met hun oude KPN abonnement. Betreft Internet, TV en Vast Bellen (dat is de naam) en einddatum was juni 2018. Dus nog pré-Hussel.

Als je dit abonnement wil moderniseren, gaat het TV product dan automatisch ook om naar TV+?

Dat willen ze nl. liever niet. Er zijn meerdere huishoudens in die wijk waar dit platform slecht werkt momenteel dus daar willen ze nog even niet aan. Idealiter dus een nieuw abonnement (is het nog Hussel?) met 4K pakket zodat er wel een Arris 5202 komt. 

Dus kan dit nog momenteel? 4K pakket binnen dit oude abonnement is niet mogelijk, daar was ik al achter…

En voor de nieuwsgierigen: Geen glasvezel, wel koper tot max 200/60 Mbit. Momenteel 100/100 en dat is ruim zat.

Hallo @Ward_ ,

Ja, als je het 4K-pakket wilt, dan moet je inderdaad over naar de nieuwste abonnementsvorm en dat is KPN TV+. 
 

Binnen de oude voorwaarden heb je maar beperkte wijzigingsmogelijkheden. Alleen wat snelheidsaanpassingen. Dat is voor hun zichtbaar in MijnKPN.
 

KPN Hussel wordt niet meer verkocht. 


KPN Hussel wordt niet meer verkocht. 

En daarmee is het dus ook onmogelijk om nog aan een 5202 en 4K te komen. 

Als een tv+ ontvanger niet gewenst is, dan zit er maar 1 ding op: niets doen. Misschien kan de internetsnelheid omhoog gezet worden. Maar daarmee is het echt klaar.


Ok, dank. 

Dat is in ieder geval een helder antwoord (wat ik wel een beetje aan zag komen).