Skip to main content

Hoi iedereen 

 

weet iemand hoe je in contact komt met de helpdesk. In het verleden had ik een redelijke upload maar tegenwoordig lijkt supertraag. 

 

ik heb een oude Abbo van 2011 :S maar zie dat ik max met 1 mb/s verbind :S hoe zit dit nou exact want duidelijke informatie over je up en download met je abbo zie ik ook nergens terug ? 

 

gr. chris 

Hallo @ChrisNg ,

De helpdesk van KPN kun je bereiken via de chat of de telefoon. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

En je kunt bellen naar 0800-0402.

 


thank you ! ik heb wel heel vaak dat al gedaan, maar als ik de tik op “ik heb een andere vraag” krijg ik een input box voor me vraag :S 

 

en zie ik nergens een telefoonnummer, lijkt me een doolhof te zijn! 

Zit iig nu met de helpddesk aan de lijn wellicht is de abbo upload gewijzigd, maar als ik eerlijk ben ik betaal even veel als de hoogste abbo .(Hussel 100 mb/s...) dus ligt het aan mij :S 


Om stuk feedback terug te geven, blijkt inderdaad te zijn dat ik een trouwe klant ben waardoor Instellingen modem nog wat verkeerd stonden. En ik maar denken sinds vorig jaar maart komt door corona 😂


@ChrisNg in de reactie van @Noordzee hierboven staat ook het gratis nummer van de klantenservice 0800-0402 dus mocht je die nog nodig hebben dan kun je die bellen en vervolgens inspreken dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens de reden waarom


Hoi @ChrisNg, welkom op het forum! 🙂 ik zie dat je mijn collega's inmiddels te pakken hebt gekregen! Is het probleem met de uploadsnelheid nu ook opgelost?