Skip to main content

 

Beste KPN, 

Mijn ontvangst van de smart tv is niet optimaal, waarschijnlijk door mijn pre-historische ISRA punt (zie foto)… 

Kan dit gemoderniseerd worden door KPN of moet ik hier zelf zorg voor dragen? Bij voorbaat dank voor jullie reactie. 

 

Dat ziet er brak uit ja 😄 Maar hoeft niet te betekenen dat het daardoor komt hoor. De schroefverbindingen zijn gewoon intake. Maar wie weet is er iets mis de binnenkomende kabel, kan.

Heb je alleen problemen met de itv? Of ook met het internet?

Welk spullen heb je, kwa type modem en tv ontvanger.


Hi Dennis, dankjewel voor je reactie. Nee eigenlijk alleen met de tv. Ik heb nog wat foto’s  gemaakt van het modem etc

zegt dat je wat? Groetjes, Sylvia

 

 

Admin: foto met wifigegevens verwijderd


Ik heb nog wat foto’s  gemaakt van het modem etc

 

 

Ik zou die 2e foto weghalen met je wifigegevens  🙈

 


Verder weinig te zien vanaf de buitenkant. Dit is apparatuur dat prima zou moeten werken.

Wat ervaar je dan met je tv, foutcodes?


Mijn ontvangst van de smart tv is niet optimaal

Wat bedoelt u hier mee? Smarttv? Zit die op WiFi? Want dan heeft de tv ontvanger er niets mee te maken. Gebruikt u apps op de smarttv? 


Ok prima check ik dat op de tv ontvanger. Hoe kan ik die foto’s weghalen? Of kan ik het topic deleten?


Ok prima check ik dat op de tv ontvanger. Hoe kan ik die foto’s weghalen? Of kan ik het topic deleten?

foto’s zijn niet meer door jou te verwijderen, dat kan alleen een moderator.

Het topic blijft gewoon bestaan.

 


Ah top! Dus ik moet snel mn ww veranderen omdat anders straks iedereen op mn Wifi zit?! 😂


Ah top! Dus ik moet snel mn ww veranderen omdat anders straks iedereen op mn Wifi zit?! 😂

 

Ik zit er al op 🤣🤪

Niemand weet waar je woont dus valt wel wat mee 


HAHAHAHAHAHA 🤣  ik woon in Zuid-Limburg, lekker **** films downloaden hahaha 😝

Fijn weekend! 


HAHAHAHAHAHA 🤣  ik woon in Zuid-Limburg, lekker **** films downloaden hahaha 😝

Fijn weekend! 

 

 

🤣 omg 🙈


@Sylvia de Boer Welkom op het forum. Ik zie dat een aantal mede-forumers je al van advies hebben voorzien 🙂 . Het klopt dat het niet persé de ISRA hoeft te zijn, ondanks dat deze wat ouder is. Zou je als je nog problemen hebt met de tv kunnen toelichten wat dat precies is? Hapert het beeld of krijg je een bepaalde foutcode terug? Je kan ook altijd even kijken op de pagina: Problemen & storingen met de tv