Skip to main content

Goedemiddag,

Ik stuur dit bericht namens mijn vader. Hij heeft al meer dan 10 jaar en inmiddels een gedateerd modem zonder Wifi. Ooit ontvangen toen hij een Hetnet abonnement af heeft gesloten. Hoe kan hij een modern modem aanvragen inclusief Wifi (zonder een kostbare helpdesk lijn te moeten bellen voor 45 ct per minuut ;-)  ) ? 

Met vriendelijke groet,

Edwin Janse

Hallo @EdwinJanse 

KPN klantenservice is gratis bereikbaar via 0800 0402.


KPN heeft een gratis telefoonnummer voor de helpdesk, 08000402.
Als het niet per se haast heeft, vul dan even jouw forumprofiel aan met de gegevens van je vader onder het kopje “persoonlijke opmerkingen”
Dan wordt het binnen enkele dagen opgepakt door een webcare medewerker.


Hi @EdwinJanse , welkom hier. 

De mannen voor mij leggen dit goed uit. Als je je profiel even invult met zijn gegevens kan ik dit ook in orde maken. Dan kan hij het omruilen bij een Post NL punt bij hem in zijn buurt. 

Geef me een seintje wanneer je dit hebt gedaan. 


Dank voor jullie reacties. Ik heb net gebeld met het KPN call center.  Ze hebben nog wat meer informatie nodig over het huidige modem en de verbinding en ze willen nog e.e.a. esten. Kan alleen wanneer ik bij het modem in de buurt ben. Dus dan bel ik opnieuw zodat ze dan precies weten welk type modem opgestuurd moet worden.


Als die modem daadwerkelijk 10 jaar oud is zou het zonder problemen omgeruild moeten worden. 

Laat het me hier weten mocht ik alsnog iets voor je kunnen doen, en vul dan ook het profiel in. :wink:


Dank je Alex. Mijn vader zoekt er even alle gegevens bij en dan vul ik het profiel verder in.


Dank je Alex. Mijn vader zoekt er even alle gegevens bij en dan vul ik het profiel verder in.

Postcode en huisnummer is in dit geval voldoende. Laat het me weten. 


Dit is het modem dat mijn vader ongeveer 13 jaar geleden heeft ontvangen van Hetnet 

 


Dit is het modem dat mijn vader ongeveer 13 jaar geleden heeft ontvangen van Hetnet 

 

Ideaal zo'n modem. Nooit gezeik dat het WiFi slecht is 😄 straks krijg je een modem met WiFi en dan begint de ellende 😜


Hoi Alex. Ik heb het profiel ingevuld met de gegevens van mijn vader.


Dit is het modem dat mijn vader ongeveer 13 jaar geleden heeft ontvangen van Hetnet 

Ideaal zo'n modem. Nooit gezeik dat het WiFi slecht is 😄 straks krijg je een modem met WiFi en dan begint de ellende 😜

Ik lig best vaak in een deuk om jou. :sweat_smile:

 


@EdwinJanse ik vind niets op je ingevulde postcode en huisnummer. Heb je eventueel een klantnummer voor me?


Dit is het modem dat mijn vader ongeveer 13 jaar geleden heeft ontvangen van Hetnet 

 

Ideaal zo'n modem. Nooit gezeik dat het WiFi slecht is 😄 straks krijg je een modem met WiFi en dan begint de ellende 😜

Heb ik nooit wat van gemerkt, problemen met WIFI! O nee, ik werk met routers van ASUS en wat dacht je wat, het werkt perfect!


Hoi Alex.  Mijn excuses. Ik vulde mijn postcode in ipv die van mijn vader.;-) Heb het aangepast nu. 2541rn. 


2641rn bedoel ik


Bleek dat de profielaanpassing niet was opgeslagen.  Nu wel als het goed is ;-)


Dankjewel, ik heb het nu gevonden. :relaxed:

Los van de oude modem meet ik een slechte verbinding op dat adres. Ik zou graag een monteur willen inplannen om dit na te kijken. Vanaf de 17de kan dit. Heb je vanaf die datum een aantal opties voor me? Wat datum en dagdeel betreft? (ochtend/middag)


Dank voor je snelle reactie. Mijn vader kan altijd behalve de 19e november. Wellicht kan de monteur dan gelijk het vervangende modem meenemen?


Dat komt goed. Ik heb het nu ingepland op 17 november, tussen 10 en 12. 

Laat je het even hoe dat afloopt? 


Dank je wel Alex. Ik geeft het door aan mijn vader. Ik laat je weten hoe het afgelopen is. Wordt er dan ook gelijk een nieuw modem meegenomen door de monteur?


Tjee, best memory lane dit topic.

Mijn moeder heeft in de kast ook nog een hierop gelijkend Speedtouch modem liggen. Maar daar zit een antenne aan dus dat was vast al een versie met wifi, de Speedtouch 780. Zal ook zo'n 12 jaar of wat ouder zijn. Nog uit de tijd van KPN SLIMBELLEN. Wie kent het nog?


Dank je wel Alex. Ik geeft het door aan mijn vader. Ik laat je weten hoe het afgelopen is. Wordt er dan ook gelijk een nieuw modem meegenomen door de monteur?

Ja, de monteur heeft dit bij zich. 

Tjee, best memory lane dit topic.

Mijn moeder heeft in de kast ook nog een hierop gelijkend Speedtouch modem liggen. Maar daar zit een antenne aan dus dat was vast al een versie met wifi, de Speedtouch 780. Zal ook zo'n 12 jaar of wat ouder zijn. Nog uit de tijd van KPN SLIMBELLEN. Wie kent het nog?

De gouwe ouwe tijd Peter, hehe. 


Fantastisch.  Dank je wel Alex..Top service 


Hoi Alex,

 

Probleem is opgelost. Mijn pa is perfect geholpen door de monteur vanochtend. Nieuw modem geplaatst in de meterkast. Verbinding is daarmee veel beter (sneller) en de Wifi werkt prima. Hij is helemaal blij :-)

Dank!

Groet,

Edwin


Hoi Alex,

 

Probleem is opgelost. Mijn pa is perfect geholpen door de monteur vanochtend. Nieuw modem geplaatst in de meterkast. Verbinding is daarmee veel beter (sneller) en de Wifi werkt prima. Hij is helemaal blij :-)

Dank!

Groet,

Edwin

Dit lees ik graag! :smile: Graag gedaan uiteraard.