Skip to main content

goedemorgen, mijn modem is van 2009. Aangezien we al een jaar slechte ontvangst hebben, hebben we deze door een expert laten doormeten en blijkt dat we slechts 60% ontvangst hebben en dat terwijl we het modem hebben verplaatst naar een centraler punt in huis. Dit heeft dus niet geholpen. De expert wees ons uiteindelijk op het verouderde modem, als we deze vervangen door een nieuwe dan is het probleem hoogstwaarschijnlijk opgelost. Hoe kunnen wij een nieuw modem ontvangen? Het huidige is ook van KPN. Graag uw prompte antwoord. Het is een experia box v8 uit 2009

Goedemorgen, ik heb begrepen dat ik via dit forum een omruilafspraak kan maken voor het vervangen van ons modem, deze dateerd van 2009 en geeft nog 60% wifi, dit is doorgemeten door een expert die ons wees op het verouderde modem en dat daar de problemen vandaan komen. Wat kan ik doen om een nieuw modem te ontvangen?

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


@nail perfection twente Welk modem heeft u nu?


Welkom bij ons op het forum @nail perfection twente. Ik heb je reactie uit een ander topic samengevoegd met je eigen topic, zodat je vraag en de antwoorden op 1 plek te vinden zijn :slight_smile: Je hebt een V8 begrijp ik, met een verminderd WiFi signaal. Heeft die expert ook gekeken naar instellingen op het modem, zoals op welk kanaal er wordt uitgezonden? Dat kan het signaal beïnvloeden. Als dat nog niet gedaan is kan je de WiFi Manager op onze site doen, die helpt je daarmee en kan het einde meer suggesties geven. Wat komt daar uit?

Zou je daarnaast ook je forumprofiel volledig kunnen invullen?


We hebben geen bericht meer van je gezien @nail perfection twente, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.