Skip to main content
Beantwoord

Oud paaltje van de PTT: mag ik deze weghalen?

• March 20, 2023
  • 7 reacties
  • 333 keer bekeken

Ylvie Fros
Nieuwkomer

Op ons terrein staat een oud metalen ptt paaltje. Is deze nog functioneel of mogen we die gewoon weghalen? Staat middenin een stuk waar gebouwd gaat worden.. 

Beste antwoord door Ylvie Fros

Voor alle mensen met een oude isra kast/paal: verwijderen kun je aanvragen via een mailtje, gaat sneller dan bellen :-)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 20, 2023

KLIC-melding doen en kijken welke informatie je allemaal erbij krijgt. Sowieso verstandig om een KLIC-melding te doen als je gaat graven.

Daarna zou je eventueel contact met KPN kunnen opnemen.

Aanvulling: https://www.kadaster.nl/zakelijk/producten/graafwerk/klic-melding

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 20, 2023

Hallo @Ylvie Fros ,

Een KLIC-melding is sowieso handig. 

Maar wat betreft het oude PTT-paaltje: 

Je kan dan het beste even bellen met KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150. Zij kunnen jou vertellen of het paaltje nog in gebruik is. 

Ylvie Fros
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 21, 2023

Dat telefoonnummer geeft 5 keuzes die geen van alle5 relevant zijn voor mijn vraag. Na een random keuze (optie 3) wordt er vervolgens niet opgenomen 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 21, 2023

Probeer dan een andere keuze. 

Ylvie Fros
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 21, 2023

Voor alle mensen met een oude isra kast/paal: verwijderen kun je aanvragen via een mailtje, gaat sneller dan bellen :-)

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Via e-mail heb je inmiddels contact met KPN Infra begrijp ik? @Ylvie Fros

Ylvie Fros
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 22, 2023

Ja, via mail contact. Maar tsjonge jonge wat een gedoe om die te bereiken.. Ergens een website met een emailadres of contactformulier zou wel makkelijk zijn..