Skip to main content

Ik ben aan het opruimen en kom daarbij nog een aantal artikelen oud-telfort hardware tegen. Met name zitten hier een amino set top box tussen, die providers indertijd altijd absoluut terug wouden hebben, en een genexis 100mbit fiber terminator waarvan ik eigenlijk vermoed dat de monteur die de gigabit terminator geplaatst heeft hem mee had moeten nemen.

Het gaat dus niet om hardware die voor mijn huidige kpn glasvezel propositie nog relevant is.

Zitten hier nog dingen tussen die inderdaad terug moeten naar KPN? Of kan ik alles veilig naar het upcycle centrum brengen?

Als KPN het terug had willen hebben, had men eerder al berichten gestuurd om het terug te krijgen.
(Of anders is het al lang een keer met automatische incasso verrekend bij uitblijven van die spullen).
Ofwel, men kraait er nu eigenlijk niet meer naar.

Het enige wat KPN er mee doet is naar de milieustraat afvoeren om het netjes op te ruimen.
Kun je zelf uiteraard ook doen, als je een keer ook zelf bij zo'n plek komt met andere spullen.

Apart versturen naar KPN   -in aanmerking nemende het vervoer van spullen naar een verzamelplek in Nederland,-   is vanuit milieuoverwegingen meer belastend, dan dat je het zelf afvoert.


Welkom op het forum @Peter Leegwater. De naam Amino heb ik al een paar jaar niet meer gehoord, ik dacht dat ze allemaal al teruggestuurd waren toen we bij Telfort overgingen naar het andere platform. We doen niets meer met de Amino's en het glasvezelkastje wat bij dat abonnement hoorde wordt ook niet meer gebruikt, die kan je zoals Babylonia al noemt zelf bij een milieustraat afgeven.

Voor andere apparatuur, die nog wel bij een huidige abonnement hoort, kan je het adres gebruiken wat hier wordt genoemd: Apparatuur terugsturen. 


De rest die ik heb liggen is allemaal nog ouder. Ik zal er een dezer dagen mee naar de mileustraat gaan. Bedankt voor de info.


Apart versturen naar KPN   -in aanmerking nemende het vervoer van spullen naar een verzamelplek in Nederland,-   is vanuit milieuoverwegingen meer belastend, dan dat je het zelf afvoert.

Precies mijn gedachte.