Skip to main content

Goedenavond .

Ik heb een aantal jaar geleden een nieuwe modem laten installeren door de KPN. Nu kom ik bij de opruiming nog mijn oude modem Experia wifi tegen. Kan ik deze inleveren bij van jullie winkels of kan ik deze gewoon weg doen.

Ik woon bijna 500 m van een KPN winkel, zodoende.

Alvast bedankt voor uw reactie

Met vriendelijke groet

Rob Jacquet 

Hallo @Rob Jacquet 

Ik weet niet of je oude bruikleen apparatuur in een winkel kan inleveren, maar wat zeker kan is (gratis) versturen via een PostNL locatie. (bron: apparatuur terugsturen)

Apparatuur in bruikleen of te huur

Apparaten die van KPN zijn willen we graag terug hebben. We kunnen ze dan recyclen. Bij je internet abonnement krijg je een modem (Experia Box) van KPN in bruikleen. Een tv-ontvanger huur je van KPN. Na afloop van je abonnement sturen we je een retourdoos. Je kunt ook een eigen doos gebruiken. De doos met apparatuur geef je af bij een PostNL locatie. Verzending is gratis.

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn


Hoi Ruud.

Bedankt voor de tip.

Kon natuurlijk ook zelf even zoeken op de site.

Zal het morgen inleveren bij een PostNL-locatie.

Groeten

Rob


Hi @Rob Jacquet, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Je kunt eventuele oude apparatuur (die je in bruikleen hebt) inderdaad kosteloos naar ons terugsturen, zoals @RBxx aangeeft. Apparatuur die je zelf hebt aangeschaft blijft uiteraard jouw eigendom. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Ik zou graag even horen of het ook gepast is om diverse modems met kabels etc. aan kpn te retourneren naar antwoordnummer  10119.

Ik ben net verhuisd en vind een doos in de schuur met meerdere modems.

Mvg,

Frank


Hallo @FRANKDERIJK6 

KPN ontvangt deze apparatuur graag terug om te recyclen of zo mogelijk te kunnen hergebruiken.

Breng de doos naar een PostNL punt en verstuur het gratis naar Alphen aan den Rijn.