Skip to main content

Graag wil ik een aantal facturen van Telfort over 2020 nog downloaden, maar dat lukt mij niet. Ik word direct doorgezet naar de KPN-site en deze vermeldt de oudere facturen van Telfort (over 2020) niet. Graag wil ik deze wel hebben ivm mijn administratie. Kunt u  mij hiermee helpen?

Welkom bij ons op het forum @AnnetH66. Ben je automatisch overgezet van Telfort, of ben je daarvoor zelf overgestapt? Als je automatisch bent overgezet kan je de Telfort facturen ook vinden in MijnKPN, die zijn meegekomen. In MijnKPN kan je de laatste 12 facturen van het abonnement terugzien. Na het inloggen zie je ze niet direct allemaal staan, je ziet daar een selectie. Als je daar doorklikt kan je bij het volledige overzicht uitkomen, Kan je ze daar vinden?


Beste Jasper, ik ben niet vrijwillig overgestapt, maar heb toch geen zicht op mijn Telfort-facturen. Ik kan alleen tot de KPN-factuur van oktober teruggaan. Mijn Telfortfacturen zijn ook niet bij doorklikken te vinden. Kun je mij verder helpen?


Dat is raar, die zouden daar wel te zien moeten zijn. In dat geval kan ik voor je kijken of ik ze kan vinden. Zou je daarvoor je forumprofiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje geven? 


Beste Jasper, Ik heb mijn gegevens ingevuld. Kun je me nu verder helpen? Het is wel allemaal erg omslachtig zo! En wat gebeurt er met de gegevens die ik invul op mijn profiel? Is dat alleen voor KPN-medewerkers? Ik hoop het wel….


Hallo @AnnetH66 , die gegevens zijn inderdaad alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Ik ben gewoon forumlid en klant zoals jij en ik kan niets zien.

Jasper’s dienst is al klaar voor vandaag. Daarom wil ik je helpen om de facturen zelf te vinden.

Op de Home-pagina van MijnKPN staan inderdaad alleen de laatste vier facturen. Maar je kan de facturen van een heel jaar bekijken. Daarvoor moet je ‘afdalen’ in het menu naar het product.

Dat gaat via Producten → Thuis → Bekijk alle facturen


Er zijn enkele situaties waarin de oude facturen niet zichtbaar worden, het kan zijn dat dat bij Annet speelt. In verreweg de meeste gevallen kan het zoals Ruud het uitlegt. De facturen zijn in ieder geval voor mij wel te zien, dus ik heb ze (in meerdere berichten) naar je gemaild. Heb je ze ontvangen @AnnetH66? :slight_smile:


Jasper,

Dank voor deze uitleg. Met AnnetH66 eens, absoluut niet eenvoudig te vinden. Maar hoe download ik nu de oude Telfort facturen. Dus die van september 2020 en daarvoor?

 


In MijnKPN (de website) kan je de laatste 12 facturen terugvinden zoals Ruud al noemde. Als je de MijnKPN app gebruikt kan je de laatste 20 facturen zien, op die manier kan je oudere facturen vinden dus. Lukt het daarmee?