Skip to main content

Hoi,

Ik wil graag (na imiddels opzegging van mijn tv/internet abonnement). Mijn facturen alsnog opvragen. Het gaat hierbij om de periode juli 2020 tm juni 2021.

Alvast bedankt!

Goedenavond @R-V_D, welkom op het KPN Forum!

Wat jammer dat je jouw abonnement hebt opgezegd! :pensive:  Natuurlijk kan ik de facturen voor de periode juli 2020 t/m juni 2021 voor je opzoeken, die zal ik dan via de mail naar je verzenden.

Om dit te kunnen doen, heb ik een aantal gegevens van je nodig. Zou je daarom de volgende gegevens in je forumprofiel (privé) willen invullen: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) je e-mailadres + de laatste 3 cijfers van het IBAN dat bij ons bekend is.

Geef je hier een seintje zodra je jouw profiel hebt ingevuld? 


Hi Jose,

 

Bedankt voor jouw antwoord en oplossing! Ik heb inmiddels mijn gegevens geupdate in het forumprofiel. 
Bedankt alvast voor het mailen van de facturen.

 

Hartelijke groet!


Bedankt voor het invullen van je profiel, @R-V_D. Ik zie dat de laatste 3 cijfers van je IBAN niet overeenkomen met het IBAN dat bij ons bekend is. Kun je dat nog eens controleren? Ik heb de laatste 3 cijfers van het IBAN nodig waarvan de facturen geïncasseerd werden. :blush:  Laat je het wederom weten als je het hebt aangepast in je forumprofiel?


Aangepast!Bedankt alvast!


@R-V_D Top! De facturen zijn onderweg via de mail. Je kunt ze elk moment verwachten. :blush:  Fijne dag verder!